Is het waar? Ik heb net de multi media (discovery) gebelt om Splintercell te reserveren zegt die gast dat ie net tehoren heeft gekregen dat de game is uitgesteld tot Jan. 2003. maar ik zie dit nog nergens vermeld staan. Hoop dat dit dus niet het geval is.
dan had hij dat toch ook kunnen zeggen ipv dat de rls verschoven is? geloof het zelf nl ook niet want anders stond het nu ook al wel op de ubisoft site
Hoezo NIET persoonlyk reageren...JY bent de hoofdrolspeler in die game dus het is allemaal JOUWWWWWWWWWWwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww schuld You bastard!
Hmm weet je zeker dat die knakker zich niet vergist met XIII, ook een Ubi game die al een tijdje voor 31 jan. staat (of nu al maart kan ook :{)
klopt geen flikker van, omdat zij hem niet eerder kunnen krijgen zeggen ze gewoon dat ie verschoven is . maar als ie wel is uitgesteld krijgen wel rellen denk ik. ubisoft zal dus ook niet zo stom zijn
Een spel als dat zal wel uitgesteld worden, niet omdat hij nog niet af is ofzo maar omdat ie in amerika zo goed gaat verkopen dat........(vul de rest maar zelf in)