Splintercell

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door PONKX, 22 feb 2003.

1. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem eergisteren geinstalleerd en gespeeld, voor de PC, maar ik vind het maar behoorlijk tegenvallen, qua graphics. Ik d8 dat het spel wel aardig kont zou schoppen met zijn uiterlijk, maar dat viel vies tegen.

Weet er iemand of dat nou ligt aan Directx 9? Want hij vroeg of ik die wilde installen, ik klikte nee, daar ik een tijdje terug enorm heb geklooid met directx 9 en ik wilde dat niet meer. Maar zou dat echt heel wat uitmaken?

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    koop het dan op xbox :cool:

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Op Xbox is het smullen, unreal 2 heeft de mooiste graphics, maar Splinter Cell de sfeervolste, daar gaan me nekharen rechtop van staan :+ :cool:

4. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
  5. Breng hem gewoon terug en koop een xboxversie

6. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    De Xbox versie is erg goed, vind ik ....

Ik ben nu voor de 2e keer in de chineese ambassade en het lijkt wel of het spel steeds beter wordt !

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik zie de pc-versie ook niet zo zitten. Ok, leuk voor al die arme zieltjes die niet in het bezit zijn van een Xbox (God have mercy on their souls :)), maar ik heb de demo geprobeerd, en ik vond het maar 3x niks. De besturing met de controller vond ik veel fijner (afgezien misschien van het mikken, dat is met de muis wel wat makkelijker), ik vond de besturing met het toetsenbord maar onoverzichtelijk en niet praktisch. En om dan over de graphics nog maar te zwijgen!

Nee, de Xbox-versie van Splintercell roelt zwaar boven de pc-versie uit, dat is een ding wat zeker is.

8. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em nu ook en ik vind em echt kut spelen.
    Ziet er wel goed uit voor een pc en je kan op hoge reso. spelen maar ik vind de Xbox er toch smakelijker uitzien.

Deel Deze Pagina