hey gaste, Als ik online ga spelen met een guest dan is mijn screen verticaal i.p.v horizontaal!! wat zeer iritant spelen is.. wie weet waar ik dat kan veranderen. Ik heb deze vraag al is eerder gesteld maar kreeg niet egt duidelijk antwoord erop..hoor t wel!!! alvast bedankt
Whahaha Is ook een optie Maar je moet idd, bij het beginscherm van de xbox.... Naar options. Hier kan je dan instellen of je je splitscreens op live Horizontaal of Verticaal wilt. Had ik ook tijdje last van :{ , maar nu verholpen See you at live _0/
heb ik ook gehad, ligt er volgens mij aan of je een ''gewone'' of breedbeeld tv hebt, en gewone is automatisch horizontaal splitscreen (had ik tenminste) bij breedbeeld moet je het aanzetten.
nee nee nee bij het XBox dashboard kan je bij instellingen menutje je tv instellen: breedbeeld/normal/tv letterbox kies je voor breedbeeld dan krijg je bij de meesten spellen een groter zichtveld en krijg je bij Halo2 splitscreen Verticaal verdeeldt ipv Horizontaal als je normal kiest dan is alles 'normaal' dus ook de split screen modus bij Halo2.
Dit had ik ook met halo 2 maar zoals zephyrus het zegt moet het gewoon. En die optie bij bv. halo 2 is veel beter. Als je breedbeeld hebt stel dan je xbox er op in. Want bij mij speelt dit wel zo makelijk. (ik heb een Breedbeeld TV)