Splitscreen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door BK4LiFe, 20 dec 2004.

1. BK4LiFe

BK4LiFe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er moeten veel meer foto's komen van de spellen tijdens een Splitscreenmodus... ik mis dat nogal.

Dat was mijn suggestie..

Have a nice day!

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad geen slecht idee. Kan je zien of de graphics in split screen ook nog goed zijn ;)

3. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sarcasme? :p
    Als de screens toevallig beschikbaar zijn is het wel leuk, maar het ziet er toch precies hetzelfde uit als full screen. Hoogstens een paar dingen op een HUD die wat verkleind zijn om zicht te houden.
    Het lijkt me niet iets waar meteen flink werk van gemaakt moet worden.

4. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Als je splitscreen speelt gaan de graphics altijd hard omlaag. Kijk maar naar unreal championship. Bij halo valt dit gelukkig heel erg mee.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat XBW daar altijd voor kan zorgen. Die screens moeten er immers wel zijn dan hè.
    En ik denk niet dat als ik een spel wil kopen, dat ik dan kan afknap op gfx tijdens splitscreen.

6. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij krijg xbw gewoon zijn screens toegestuurd of zoekt ze op maar om nou precies split-screen screenshots te willen verkrijgen zal je het aan de bron zelf moeten vragen denk ik zo

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, ze (mirik in iedegeval wel, rest weet ik niet echt) heeft zeker te weten wel zo'n xbox waarmee hij sreens kan maken (''programma heet xbx launcher geloof ik)

8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan alleen als hij gem*d is, niet egt een goed voorbeeld dan... |:-

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    onzin, je kan ook een debug xbox hebben (xbox waarmee je òòk spellen kan afspelen die nog niet helemaal klaar zijn --> beta versies bv, vaak zijn dit van die dvd-r look-a-likes)

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sarcasme?
    Als de screens toevallig beschikbaar zijn is het wel leuk, maar het ziet er toch precies hetzelfde uit als full screen. Hoogstens een paar dingen op een HUD die wat verkleind zijn om zicht te houden.
    Het lijkt me niet iets waar meteen flink werk van gemaakt moet worden.

Inderdaad. De screens moeten natuurlijk wel beschikbaar zijn en daar moet natuurlijk niet gelijk hard aan gewerkt worden nee. De meeste screens zijn natuurlijk uit de singleplayer. Daar word ook het meeste werk ingestoken. En bij wie wil je dit probleem gaan proberen oplossen. Het zou natuurlijk leuk zijn ja.

Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  11. PureMaximus

PureMaximus Guest

bob

/Mod Post dan niets - !SIC!

Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2004
  12. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een veelbetekenende opmerking.
    Maar goed, Ik denk dat het op zich wel een okee ideetje is maar als ze ze niet hebben hoeft het niet zozeer.. Wat ik zelf beter zou vinden is bijv. een beetje info over de co-op bij bepaalde spellen etc.
    Maar ik weet niet zeker of dat al zo is dus..
    Het mag wel van me, als de luitjes hiero daar gek genoeg voor zijn.

13. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij krijg je van spellen waar ze nog mee aan het ontwikkelen zijn, alleen maar screenshots van de Developper ofzo. zoals TESIV: Oblivion, daar zijn ze nog mee bezig, dus niemand kan screenshots maken, toch zijn er al wat. Van de screenshots kom je ook vaak dezelfde tegen (XBW, IGN, magazines, etc.)

Het betreft ook vaak plaatjes die je zelf nooit in de game zelf kan bewonderen, dat is alleen maar voor promotie, die zien er sowiezo beter uit dan de game zelf.\

Maar ff over split-screenshots. Ik heb ze niet nodig, maar voor de liefhebber...
    Ik heb net als Japzor hierboven meer behoefte aan info over multiplayer

14. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Gfx in multiplayer zijn niet van de even hoge kwaliteit als die in de singleplayer...check halo 2 maar ;)

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mwa, er waren eerst screens van xbw van midtown madness 3..
    het kan wel zeker weten..!

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb ... ik ben het helemaal met jullie eens ... het kan best informatief zijn om meer splitscreen screens te tonen

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ook al ziet het er niet uit, ik bedoel.. je betaald niet voor niks 60 euro voor een spel, dan wil ìk er wel alle opties weten, en hoe dat er dan uitziet..
    dus prima idee idd!

18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    splitscreen rulez!!!!!!!!!!!!!

19. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen ze maybe wel doen jah, die screens van splitscreen mp. Maar denk niet dat dat zoveel uitmaakt, want grafisch is er geen enkele game die k ken die echt ver achtertuit gaat ofzo. 't Gaat me zowiezo toch meer om wat de game in de SP op grafisch gebied er van bakt.

Deel Deze Pagina