M'n ethernetkabel gaat in de muur, zowel van mijn xbox 360 als mijn pc. Als ik op internet wil met mijn pc moet ik steeds die kabels verwisselen in de muur. Heeft iemand nu ff een directe link waar ik een splitter kan bestellen die werkt? Of heeft iemand anders nog andere suggesties. Biqshow
http://www.amazon.com/s?ie=UTF8&sea...field-keywords=ethernet cable splitter&page=1 je kan ook een hub/switch gebruiken. Werkt beter
Super bedankt voor je reactie, Als je dan nu nog van een hub/switch een link hebt van een betrouwbare nederlandse webshop?
Wat zijn dat voor een kleine gaatjes daarin? De xbox heeft zo'n soort ethernet kabel (let op het uiteinde): http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=72556&dimensionid=1&shopid=6 OF zit die aansluiting bij dat ding op de achterkant? OF zitten ze daar aan de zijkant? Sorry ik ben echt zo'n noob hier in
Die zit aan de achterkant, ik heb ook een Switch van Sweex, 10 euro ofzo. En dan heb je 3 kabels nodig. De kabel die vanaf de Router ( waar de Modem aan isgesloten ) naar je Switch gaat. 1 kabel die naar je pc gaat, en 1 kabel voor de Xbox. Dan zou hij moeten werken!
Ja die 1e kabel naar het 'modem' gaat bij mij de muur in... Maar ik moet dus nog een extra ethernetkabel hebben?
Als je verbinding op allebei wilt dan wel uiteraard! Zo'n kabeltje is niet zo duur, ligt er aan hoe lang, denk dat 5-10 meter genoeg is? Heb je voor 10 euro denk ik.
De aansluitingen zitten aan de achterkant ja, dit is de voorkant met statuslampjes Je hebt nu 1 kabel? Dan heb je nog 2 extra kabels nodig: 1. Modem <-> Switch 2. Switch <-> PC 3. Switch <-> X360
Ik heb nu: 1 kabel van de computer richting muur + 1 kabel van xbox 360 richting muur en die moeten samenkomen in de switch. En vandaaruit gaan ze weer richting muur via een ethernet kabel . Dus 1 kabel. En die kabel hoeft maar een halve meter te zijn ofzo. Ik bestel het liefst alles dan in 1 pakket.
werkt een splitter dan niet?? ik ga morgen een ether net kabel kopen en dan heb ik genoeg kabels voor mijn xbox en PC maar heb nu die PC kabel in die splitter en nu doet ie het ook gewoon goed
Die site voor die switch heeft ziek hoge verzend kosten 7 euro! Nergens een dergelijke site maar dan goedkoper? Bvd Biqshow
Als je een gewone splitter gebruikt kan je maar met 1 apparaat tegelijk online, want dan hebben ze hetzelfde ip-adres. Ga naar je MM/PC-boer in de buurt daar liggen ze ook wel voor €10