Om vrijuit te kunnen speculeren over de strijd op de aarde, zonder dat de non-boeklezers dingen lezen die ze niet willen lezen, leek het mij wel handig om een aparte thread te maken. LEES NU DUS NIET VERDER ALS JE NIETS WILT WETEN! Spoiler Om maar te beginnen; Will, Fred, Linda (en Kelly) zijn nog in leven. Zullen we die ook in Halo 2 tegen komen? In het laatste stukje uit het boek (de epiloog) maak je kennis met de machtigste Prophet. De thuisplaneet van de Covenant blijkt erg groot te zijn. De ongeveer 500 schepen vernietigd (door Whitcomb) waren dus denk ik nog geneens het grootste gedeelte van de hele vloot. Hierna hoeft niet meer gespoilert worden, omdat ik het net vermeld heb
Uit de titel kun je het toch al wel opmaken? En anders de intro. edit. ok ff gedaan dan maar Nu over de boeken
Als we hier de hele tijd met spoilers gaan werken wordt het een zooitje. Kan niet in de titel duidelijk staan dat dit een hele grote spoiler thread is? Eigenlijk horen hier alleen mensen te zijn die de boeken hebben gelezen. Maar om toch nog de oortjes van sommige mensen te sparen: Spoiler Ik denk van wel dat we de andere spartans zullen zien. En ik denk dat Kelly en dr. Halsey een heel groot deel van het verhaal zullen vormen. Net zoals de Flood het grote keerpunt was in Halo 1, denk ik dat ergens in Halo 2 Kelly en Halsey ineens zullen opduiken in het verhaal met een grote plotwending. Ik denk dat ze ergens in nood zijn en dat jij ze moet gaan redden (omdat je op ilovebees veel dingen ziet van iemand die in nood is en wacht op haar crew om haar te redden). En dat ze je daar een duister geheim vertellen waarom ze zijn vertrokken. Maar waar dat over gaat.....geen idee
Ja oke, maar ff de eerste dingetjes taggen... Want iedereen ziet dan wel dat er spoilers in voor komen. En dat ze dus niet hoeven verder te lezen. Ik zie halo 2 speculaties staan (vanaf forumview). En ga gelijk naar de eerste post. En ik zie dus ook die dingen staan. Als je de eerste paar dingen ff spoilert dan weet je dat er spoilers inzitten.
Zo is het toch wel duidelijk? Alleen kan een mod het even duidelijk aangeven in de titel? Dat zou best wel eens kunnen The Matrix.
Spoiler Maar de MC zag Linda toch doodgeschoten worden door de Covenant, of kan hij dat niet goed nakijken of ze nou echt dood was?
Spoiler First Strike nog niet gelezen? , daar worden na de vernietiging van Halo door Cortana en de MC 3 escape pods gevonden waar in van die 3 Linda zit die nog leeft(in een soort van coma is die dan nog en ze wordt later door Dr. Halsey weer "gewekt")
dit is serieus het staat in de boeken van halo Spoiler het zou best kunnen dat je misschien soms een teambased iets krijgt omdat er ook een speciale halo headset komt (zoals bij R6 en dat je dan met 4 spartans op de covie planeet komt.
[spoiler ]tekst.....[ /spoiler] Maar dan zonder die spaties Spoiler tekst..... /edit: evil albertootje, nie zo snel reageren, ik lijk wel een slak
die word hetzelfde van kleur als de achtergrond waar de tekst komt te staan, wil je het lezen dan moet je het groene gedeelte selecteren
Ok bedankt. First Strike moet ik eigenlijk nog in beginnen. Ik heb alleen nog die terugblik op Reach gelezen.
Nu we op de 2e pagina zitten hoeven we denk ik niet meer te spoileren hoor, of niet? Ik denk niet dat het team-based zal worden, ik denk dat je ze alleen in de filmpjes ziet.