1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[SPOILERS] Halo Reach: Solo on Legendary

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MetalSonic, 26 sep 2010.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, geen enkele gekild, gewoon al vliegende/ dodgend erop af komen en dan de switch aanzetten
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Mooi man!! :thumbs:

    Bedankt voor alle goede tips, ga het later zeker nog even proberen. Blij dat ze niet allemaal kapot hoeven.


    Had in de corvette een foutje gemaakt, daar had je voordat je bij die switch met die goude elite komt een gang met twee grijze elites..... ik hoppa er langs, check point, YES!!
    Switch omgezet, moest ik weer terug en staan daar dezelfde twee elites, maar dan met nog twee elites erbij en wat klein spul.... pffff, ben er zeker 30min mee bezig geweest. Sindsdien knal ik alles maar af!

    Enfin, lang verhaal om te zeggen dat ik er maar gewoon langs op ga proberen te komen. :)
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    \o/\o/

    Gelukt! Heb daarna hetzelfde gedaan in het,... zeg maar,... Japanse kantoor. Eerst naar een hoekje gerend, al die vervelende strontvliegen gelokt en naar de lift.... hoppa!! \o/

    Nu net de eindclip gezien van deze missie. Op naar de volgende! :)
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ook vanavond begonnen aan legendary. level 1 was echt een gebakje. Op naar de volgende.
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Mooi man!

    Net begonnen aan de package.... heb het eerste deel klaar! \o/ Gewoon lekker rustig gespeeld met beleid.

    Uiteindelijk de tank, 2 ghosts, 2 van die rode wagens over. Helaas paste de tank niet in die hal.... te hoog! Gelukkig had ik die andere even binnen geparkeerd! :lol:

    Dus met een rode verder gereden en alles afgemaakt.... ben nu op mij team aan het wachten totdat ze een paar gasten bij een ingang hebben afgemaakt.... schiet niet echt op, dus ga ze nu maar even laten zien hoe dat moet. ;)



    [Edit]
    Zo de package klaar en nu naar de volgende, ben benieuwd. Heb enkel in het begin van "The pilar of Autumn" tig x naar beneden gesprongen om uiteindelijk met veel geluk de achievement te halen.
    [​IMG]

    Misschien morgen weer verder!
    [/Edit]
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  6. Forty

    Forty Guest

    is makkelijk, gewoon 20x proberen dan lukt het wel.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Update...

    Aan de laatste level begonnen, begint wel makkelijk.... gewoon doorrijden met een quad. Dan bij linksaf langs gebouwen lopen naar de ingang van een grot. Mannetjes omleggen, op die auto afrennen erop zitten en kapot slaan!! (Wist niet eens dat dat kon)

    Vervolgens heb ik alle sukkels verslagen, vond het niet heel lastig. Zat gewoon in het huisje en telkens even naar buiten om wat kapot te maken en dan weer schuilen. Gelukkig had ik wel een dropshield!!

    Nu moet ik naar boven naar het kannon, maar heb wat moeite met erin komen en ben bang dat die deur dicht gaat, zodat ik geen goede wapens kan pakken. Enfin,... ga het nog een 20min proberen en dan stop ik er weer mee. :)

    Iemand nog tips om naar boven te komen??
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    :lol: Nou denk dat ik het wel 100x geprobeerd heb.... :x
     
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik neem aan dat je dat stuk met die elites bedoeld? Ik adviseer je om een plasma pistol/DMR combo mee te nemen, anders wordt het heel moeilijk.
     
  10. Forty

    Forty Guest

    indd.

    of je kan de plasma launcher pakken die een grunt had.

    bij mij dan teminste.
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Yes gelukt, enkel met meer wijsheid dan echt skills..... eerste met die plasma/grenade launcher, vervolgens ren ik naar binnen, sta aan de zijkant. Komt er eentje het hoekje om: Hoppa twee plasma's op zijn kop!
    Daarna terug met de dmr twee x een magazijn.... de volgende. Vervolgens zijn gun gepakt en zwaard en gewoon naar de laatste gerend!!! \o/

    Nu moet ik de gun in, maar er staat me iets van bij dat ik ergens op moest wachten.... of zo!???



    [Edit]

    Hoe cool!!!

    [​IMG]

    Mensen bedankt voor jullie hulp, dacht dat ik het niet zou doen en zeker niet halen. Mede omdat ik gewoon een slechte gamer ben, maar wilde een keer iets echt halen. Mission accomplished!

    Nu op naar de laatste achievements! :)

    [/Edit]
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker hoor, Solo on Legendary is imo ook echt een achievement om trots op te zijn. Het vergt veel tactiek en doorzettingsvermogen, het is geen achievement die je even erin tikt. Zelf ben ik ook niet de beste Halo speler en ik moest dus echt alles geven wat ik had.
     
  14. Flow013

    Flow013 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    op legendary is de plasma pistol je beste vriend vs elites.

    ik vond odst/3 legendary moeilijker dan reach.
     
  15. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond ik niet, maar dat kan komen omdat ik ODST op legendary enkel co-op heb gedaan met mijn vriendin. Dan is alles makkelijker. Vandaar dat er nu een leuke uitdaging ligt om het alleen te doen! :p
     
  16. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet altijd, meeste elite's geven geen krimp van dat ding. Plasma granaatjes helpen ook niet altijd8)
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Bullshit, een hit van een overchargde plasma pistol zorgt ervoor dat hij z'n schild kwijt is -> overschakelen naar een precision weapon -> headshot -> dood.
     
  18. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Maandag ga ik met Legendary (Solo) beginnen. Ben benieuwd...
     
  19. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Die General elite's konden er bij mij tegen:'-( , was het ook natuurlijk een kunst om daadwerkelijk te raken.... die elite's lopen alle kanten op van voor naar achter, van links naar rechts8)
     
  20. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Na het uitspelen op Heroic op Legendary begonnen. Eerste 2 missies gedaan en ging wel erg makkelijk allemaal. Heb ik per ongeluk Normal geselecteerd :mad:
     

Deel Deze Pagina