1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[SPOILERS] Halo Reach: Solo on Legendary

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MetalSonic, 26 sep 2010.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Was idd een simpel stuk. Zag eerst die jetpacks niet eens liggen omdat ze tegen de muur lagen en niet zoals normaal als zo'n holo ding. Ben daar gewoon achter zo'n turret gaan zitten en met hologram vijanden erheen lokken en beetje snipen van achteren.

    Legendary ook weer klaar. Alleen nog 3 online achievements.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik was eerst van plan om het niet te halen maar ik zag dat zelfs de grootste naabs (:+) in mijn friendlist het al hebben gehaald dus ik ga er ook maar snel aan beginnen. Als ik het zo lees dan is het met de juiste tactieken schijnbaar wel goed te doen. Alleen deel 1 heb ik zelf een aantal keer op legendary uitgespeeld, van de andere delen vond ik de SP niet tof of ik deed ze in co-op.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idd, inmiddels ben ik ook al bijna in level 4 :)
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik zal dan ook maar eens gaan beginnen. Ik ben alleen niet zo'n iemand die z'n best doet tegen AI. Multiplayer blijft het tofst!
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zelfde hier, ik denk dat ik dat tactische na 2 missies alweer beu ben. Maar als ik zag hoe jij dat vandaag deed met die plasma pistol en alles, dan vallen die elites nog wel mee. Daarnaast heb ik zoveel gruntpocalypse gespeeld dat ik wel een hele scheve dag moet hebben, wil ik geen headshots maken :+
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik ben in de missie nightfall nu dat stukje dat je door die hek heen gaat net 2 van die hunters dood rot beesten :+

    maar ik kom steets kogels te kort als die grijse elites komen met hun needlerifles Damn :eek:
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben ook al goed op weg, maar ik bewaar alle vervelende missies voor het laatst. :+ Ik ben nu bezig met Nightfall en daarna moeten nog Exodus en the Pillar of Autumn. Vooral die laatste vond ik op Heroic verschrikkelijk. Tot nu heb ik de meeste moeite met die Ultra Class Elites her en der.

    Vooral op Legendary merk je dat Halo meer is dan een gewone shooter. Het is niet hersenloos ammo pompen tegen sterkere vijanden. Het zit tussen tactical en arcade in.
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    die elites op legendary hebben ze gewoon flink aan de coke gezet ze blijfen maar heen en weer springen :+
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ga zooooooooooooooooooooooooooooooooo vaak dood dat ik er maar eens lekker schijt aan ga hebben. =(

    Stomme brutes die je niet met een combo kan pakken.

    Edit:

    Missie 6: (Exodus) is gewoon een hell. Snap gewoon niet hoe ik zo'n brute makkelijk kan slopen. Ze lijken alleen een weakness te hebben voor headshots met de sniper. Maar ja, die heb je dus niet altijd.

    Edit 2:

    Deze vond ik op Bungie.net forums!

    Hmm, dit moet ik eens proberen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    brutes zijn dat die gasten met die hammers ?
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Onder andere. Het zijn dus die flinke apen.

    Op legendary heb je 3 headshots DMR, 1 headshot met de sniper, of 3 hits van de needle rifle nodig.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik vond de DMR altijd het beste werken op brutes. In 2 schoten zijn helm van z'n kop af schieten, en vervolgens een headshot. Zo moeilijk is dat toch niet?
    En wat die Chieftains betreft, power weapons. Zorgen dat je altijd een Gravity Hammer bij je hebt o.i.d.. Op Exodus zou dat geen probleem moeten zijn om die een te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Behalve dat het een eeuwigheid duurt. Je moet ook rekening houden met de bloom.

    Dus ik kan kiezen tussen crouchen en veel hits pakken omdat ik niet kan ontwijken of ontwijken/springen, ff de tijd nemen om alles goed te kunnen raken en nog steeds veel damage vangen omdat ik er te lang over doe.

    3 of 4 brutes kan ik wel aan, m'n probleem is juist wanneer er een heel leger achter me aankomt. Ik kan dan iedere keer misschien 1 kill maken en dan moet ik weer vluchten. Na een tijdje had ik er genoeg van.

    Nu ik weet dat ze geen shields hebben zal ik ze ook niet meer met plasmawapens aanvallen.
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Vond Exodus juist 1 van de makkelijkste levels die er bij zat. Zit niet echt moeilijke stukken in Exodus, allemaal kleine stukjes en altijd genoeg wapens, vooral de DMR :thumbs:

    Veel brutes, die je met een paar headshots zo allemaal dood hebt. Echt 10x makkelijker dan elites met hun snelle recharge shield of op het eind in de laatste levels elites met extra sterke shields.
     
  15. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind deze halo vrij makkelijk op legendary. vind ik wel prettig hoor, ik heb maar wijnig echt frustrerende stukjes gehad. alleen nu dat laatst met die enegry cannon wil telkens maar niet lukken. heb net ergens gelezen dat je er pas in moet gaan als het grote schip kappot kan. zo maar eens proberen dan.

    Waar ik me wel aan geergerd heb zijn die grote elites met supper schild. daar moet je slaan, headshot, slaan, headshot en dan nog een maal slaan.
    en pas na 2 grenade stiks gaan ze dood :confused:

    en voor AVHAHA.
    ik vond exodus ook vrij makkelijk. die brutes moet je met die needler sniper laten ontpoffen (want meestal hebben ze geen schild) en die gene die dicht bij staan met je focus rifle doen(ik geloof dat die zo heet) gewoon 2x op het hoofs schieten de eerste om de helm er af te schieten en de 2e om zun harse er af te knallen.
    Wat ik ook vaak deed is met die 'clone' ability de sterke vijanden ergens heen lok en ze dan van achter neer mep. succes iig
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dat is idd het makkelijkst... 1x schieten en klaar....
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    goddomme eindelijk op de corvette geland wondt het nog best moeilijk met dat vliegtuigje(raketgeval) in de ruimte damn :eek:

    voor de mensen die er ook moeite mee hebben als je shields down zijn moet je gewoon als een verslaafde coke snuifende mongol saltotjes en gekke bewegingen gaan maken met dat ruimteschip :p
     
  18. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Jij hebt wat met coke of niet?
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    om 1 of andere manier had ik die toren met die vliegende beesten als derde en er waren bij mij zowiezo meer dan 8 van die beesten zeg maar gerust 30 ik begon dapper met alles te killen na een stuk of 10 hitte ik een checkpoint had er nog een paar gekilt en toen maar op een lopen gezet richting die lift fucking hell zeg :p

    oh en een TIP! : als je falcon(helicopter) half kapot is sla hem gewoon zelf stuk en dan krijg je de optie om een nieuwe op te roepen door naar onderen te drukken op het D-pad ;) dat deed ik na elk gebouw even :9
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Echt wie dat heeft bedacht is een HELD!!!
    ben er op gaan zitten toen die hunters en brutes en elites grunts op ghost en alles in een keer kwam bakje koffie gepakt sigaretje gerookt lekker chill :9
    ik kwam er anders nooit langs :p

    Nog 1 te gaan ! Heerlijk *)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2010

Deel Deze Pagina