1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] 24 uur Van Le Mans 2013

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 22 jun 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    We rijden al 2 jaar competities in Forza 4. :) Alleen niet meerdere klasses door elkaar.
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Even naar de nieuwe pagina :)
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vind je echt dat het overschaduwt werd door de dood van Simonsen? Ik heb van de race genoten hoor. Gelukkig spendeerde ze ook niet al teveel tijd op tv (thank you RTLGP en Eurosport) aan het ongeluk. Nogmaals het is uiteraard triest dat het gebeurde maar wat ik misschien nog wel triester vond is dat er in al het nieuws op tv niet eens bekend werd wie de winnaar was maar uiteraard wel sensatie nieuws dat er iemand (Simonsen) verongelukt was op de 24 uur van Le Mans. Alle sporten komen groot in het nieuws vaak vooral voetbal, tennis zelfs F1 komt er nog in voor. Maar de race van het jaar komt geen eens in het positief in het nieuws dat is pas triest. Was vorig jaar ook al zo werd niks erover gezegd zowel bij het NOS als RTL Nieuws, alleen als er doden vallen is het blijkbaar interessant. =( Wat je dan weer niet in het nieuws zag is dat er rond het circuit vorig jaar alleen al 5 doden vielen door mongolen die met drank op achter het stuur gaan zitten en waarvan ook nog mensen denken dat de gewone weg een racebaan is. Sensatie daar gaat het alleen maar om in het nieuws, beetje jammer dus voor mij werd de race niet overschaduwd door de dood van Simonsen. Ik vond het een spannende race eindelijk weer eens sinds jaren en dan vooral vooraan Toyota & Audi.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik vond het verder wel een leuke race maar voor mij was het toch met een zwart randje. Dit is iets overigens wat ik met elke vorm van racerij heb, ik vind het geweldig om te zien, maar een dodelijk ongeluk verpest voor mij altijd wel in meer of mindere mate de race.
    Wat betreft het nieuws heb je gelijk, maar dat is al jaren zo. Laten we wel wezen, toen Verstappen nog reed was het enige wat je zag in het reguliere nieuws dat hij in de grindbak stond. Dat hij 2 keer derde is geworden is amper in het nieuws geweest. En zo zijn er wel meer voorbeelden.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah oké ja nee dan snap ik dat de race voor jou wat overschaduwt werd. Maar als ik om mij heen over de Le Mans vertelde was het gelijk zo 'oh ja die race waar die auto coureur van om het leven is gekomen toch?', echt jammer is dat maar neem het NOS en RTL niet kwalijk dit is wat de massa graag wil zien. Hart van Nederland sensatie en camping zenders. Moet wel zeggen dat RTL GP het wel echt goed heeft gedaan vooral met dat tweede scherm zodat je tussen de reclame door gewoon nog kom volgen waar de race mee verder ging.
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Het is natuurlijk kut voor de familie en team Aston, maar dit soort dingen gebeuren nou eenmaal bij een sport zoals dit.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik ga dit jaar weer naar de Le Mans.

    Ben echt benieuwd, de Vipers doen ditmaal niet alleen mee om te testen maar ook voor de echte race.

    Gaan er nog meer mensen naar de race toe? :)
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gaaf! Vorig jaar ook een heel lang naar gekeken op tv. Gaat dit jaar Audi weer winnen? :)
     
  9. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Met de betrouwbaarheid weet je het nooit, maar grote kans dat Audi weer wint ja.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Porsche doet ook weer mee in de LMP1 toch, of is dat pas volgend jaar?
    En die Nissan prototype, wanneer doet die mee?
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Deltawing? Die deed in 2012 mee toen was ik er ook. Erg vet concept ala batmobiel :9

    Ik heb zelf nog niet echt gekeken wat er voor de rest mee doet. Porsche zal sowieso meedoen in de GT/GTR classes in LMP1 zou ik niet weten. Audi zal toch wel weer winnen al was de race in 2012 erg spannend weet ik nog tussen Toyota en Audi, helaas door een crash heeft Audi toen toch nog gewonnen. Als je op en langs de baan kijkt is alles ook van Audi de restaurants, alle auto's rond de pitstraat zijn Audi de safetly cars (R8 in 2012) etc. Ze hebben gewoon het grootste budget, al heeft Porsche volgens mij nog steeds de meeste overwinningen behaalt op de Le Mans.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nog mensen die kijken? Lekker die regen :+
     
    Maddmonkey en geertbargeman vinden dit leuk.
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Uiteraard. Even afwachten hoeveel ik ga zien.
    Eerste race uur is leuk in ieder geval
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhuh ben het ook aan het kijken. Blijft toch altijd nog een prachtige race! Behoorlijk spannend nu ook tussen Toyota en Porsche.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Toyota gaat het gewoon doen :D
    Zo jammer van de 82 Ferrari in GTE Pro. Toch een klein smetje op een prachtige 24 uur van Le Mans.

    En voor het eerst 24 uur gezien :p


    Fuuuuuuuck! Nu wordt het nog erger voor Ferrari. Bij dezen neem ik ook terug dat Toyota het gaat halen

    Fuck wat gebeurt er met Toyota. Fucking Jinxed it
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2016
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Damn wat was het een spannende laatste 10 min. Sneu voor Toyota zo dichtbij.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    De 23 uur en 56 minuten van Le Mans
    Dit is zo raar.
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vette race. Jammer voor Toyota, waren zo dichtbij 8)
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Gaan er nog meer mensen kijken? :p

    Helaas kon ik er dit jaar zelf niet bij zijn, maar volgend jaar ben ik er weer bij!
    Blijft geweldig om het in het echt te ervaren, de sfeer daar is awesome!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Reckuuza en Martijnn vinden dit leuk.
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat is er gebeurd met de lmp 1 Porsche?

    Kom net pas thuis
     

Deel Deze Pagina