1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het niet alleen over nu.nl.....
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Jij weet toch ook wat free agent betekent? Lees Amerikaanse pers dan.

    Hij is nu geen speler van de Heat meer, maar hij is niet definitief weg.
     
  3. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat bedoel ik niet...is toch definitief dat ie free agent is.
    Dat nu.nl dat niet snapt kan ik niks aan doen.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Lees je eens wat in, want je snapt het blijkbaar niet zo goed. Ook toen ik duidelijk maakte waarom het niet logisch was dat Melo naar Miami zou gaan en samen zou spelen met Wade, LBJ en Bosh.

    Bij een early termination option stap je dus uit je contract. Dat betekent niet noodzakelijk dat een speler vertrekt. Hij kan doen wat hij wil en dus een nieuw team zoeken maar hij kan ook gewoon terug bij Miami tekenen en dat is normaal gezien de bedoeling.

    Lebron, Wade en Bosh hebben allemaal (ongeveer dan, Wade verdiende een tikkeltje minder) hetzelfde contract gekregen. Als ze alle drie hun optie oppikken betekent dat ze met zijn drieën al
    61 344 000 miljoen dollar zouden verdienen. De salary cap van dit seizoen lag op 58 miljoen, daar zitten ze dus al over. Plus Cole ligt nog voor 1 jaar vast voor 2 miljoen. Voor volgend seizoen zal de salary cap waarschijnlijk lichtjes stijgen maar dan nog, je hebt geen mogelijkheid om nieuwe spelers te tekenen. Je hebt (als ik het juist hebt) enkel een MLE van rond de 4-5 miljoen en voor de rest ben je aangewezen op veteran minimum's van 1 miljoen dollar. Daar kun je geen team mee bouwen dat mee strijdt om de titel.

    Het plan is dat iedereen opt-out, daarna opnieuw een pay cut neemt waardoor ze betere speler kunnen halen om opnieuw mee te doen voor de titel. Maar Wade is al 32, kan nog 40 miljoen over 2 jaar verdienen dus is het maar de vraag of hij opt-out en een nieuwe deal tekent. Als Wade dit niet doet is het zeer waarschijnlijk dat Bosh en Lebron vertrekken.
     
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ben benieuwd wat er gaat gebeuren though. LeBron zei na de finals nog dat ie pas later een beslissing zou maken, en nu dit. Dit geeft hem sowieso speling. Hoop dat ze zich gaan splitsen, al is de chemistry wel goed tussen the big three. Zou leuk zijn voor de NBA iig als LeBron een andere kant op gaat :9

    Denk het niet though, LeBron resigned wel weer denk ik.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Slechte comeback lol. Titel is duidelijk 'definitief weg' en daar reageerde ik op.
     
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik denk nog steeds dat hij terugkeert bij de Heat. Op deze manier liggen al zijn opties open en kan hij wat meer druk zetten op de Heat om weer een beter team samen te stellen. Dit was wel verwacht.
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Vage trade. Er had sowieso meer in gezeten. Misschien is Orlando nog iets anders van plan? Denver probeert ook nog altijd Love binnen te halen al lijkt mij dat erg onrealistisch.
     
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Cavs nemen dus deze keer geen risico, gewoon de no.1 draft zoals deze al heel lang vaststond, voordat Parker en Embiid een boost kregen. Al had ik toch nog wel verwacht dat ze Parker zouden nemen, omdat ook iedereen roept dat hij al gelijk 'NBA-ready' is. Maar die uitspraak is volgens mij ook een hype an sich.

    De Bucks en Parker krijgen allebei wat ze willen, leuk. Alleen de 76'ers zijn de 'verliezer', waren wel gedwongen om de beste speler te nemen. Alleen hebben ze al een jonge center en ligt Embiid er misschien wel een heel jaar uit. Toch snap ik de keuze wel. Als je de kans hebt om de volgende Hakeem te draften, tja...

    Rest van de draft vind ik redelijk logisch, had wel verwacht dat de Magic Exum zouden nemen. Ben wel heel benieuwd wat de Suns met hun 3 picks gaan doen. Een scorende SF (snap ik nog) en een pure pointguard en een shooting guard. Euh, Phoenix heeft toch al goede guards (Bledsoe, Dragic). Naja ga het wel zien
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Barnes, Davis en Deandre Jordan in Amsterdam, vorig jaar waren Griffin en Jordan er ook al.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Lekker jointjes roken bij the Greenhouse? :eek:
     
  12. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    It's a holiday! :b:
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een lekkere geruchten allemaal. Melo en Lebron zouden vandaag of rond de 10de hun beslissing nemen.

    Ik hoop dat Lebron vertrekt, Melo naar Chicago gaat en Bosh naar Houston. Dan zit Wade helemaal alleen in Miami en gaan ze volgend seizoen 30-52. :+
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Melo gaat niet naar Chicago toch? ten minste dat hoorde ik een die hard Chi fan uit m'n omgeving zeggen.

    Ik volg met dat WK en de Tour even geen NBA :p
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hij leest en hoort hetzelfde als ik waarschijnlijk. Het kan nog alle kanten op.

    Bij Chicago zou hij perfect passen en het financiële plaatje klopt ook. Ik zou het erg dom van hem vinden om bij NY te blijven want het lukt ze nooit om binnen de x jaar een echte contender te worden. Melo bij Chicago, healthy Rose dan maak je onmiddellijk kans op de titel.

    Rose
    Butler
    Mirotic
    Melo/Gibson
    Noah
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Eindelijk \o/

    Miami bandwagon fans _0/

    Bosh gaat sowieso naar Houston nu.

    http://www.si.com/nba/2014/07/11/lebron-james-cleveland-cavaliers

     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    van zijn facebook

    [​IMG]
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wtfffff


    Enn Melo tekent bij.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2014
  20. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Mooi toch!
     

Deel Deze Pagina