1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Lakers. Stond al lang vast dat hij daar opnieuw zou tekenen.
    Wat zou Lin daar trouwens me te maken hebben? PG <-> SG
     
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Lakers hebben een bagger frontcourt. Hoop dat Julius Randle zich snel neer kan zetten als een waardevolle big man. En Kobe.. hoe komt hij terug? Erg benieuwd.

    Ook benieuwd naar Kevin Love. Als hij dit jaar niet signed hoop ik op Westbrook en Love naar de Lakers volgend jaar :p Maar ik denk dat hij wel getraded wordt, Cleveland denk ik. Of zou het toch Chicago worden?
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Westbrook heeft inclusief komend seizoen nog een verbintenis voor 3 jaar. Hij kan enkel getrade worden en omdat de Lakers niks hebben zal dat niet zo snel gebeuren. Hij is pas een FA in 17-18.

    KD zijn situatie vind ik interessanter, heeft nog een 2 jarig contract. OKC gaat hem sowieso een verlenging aanbieden (komend seizoen?) maar als hij dat niet tekent betekent dus dat ze hem wel moeten traden. En waarschijnlijk tekent hij dan over 2 jaar als FA bij Washington. Veel hangt ook af of ze eindelijk eens een titel winnen. Ik hoop toch dat WB en KD hun hele carrière in OKC blijven à la Malone en Stockton. Maar als Brooks zo dramatisch blijft coachen zou ik ook vertrekken als het elders beter is.
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Klopt, zie een Durant trade wel zitten.. Als ze dit seizoen geen titel pakken, gaan de geruchten echt beginnen. Washington lijkt me tof, every star is going home :p

    Ik zeg tot nu toe als favorieten: Spurs, Clippers, OKC, Dallas, Chicago, Cleveland.

    Verder zullen Memphis, Miami en Charlotte ook goed zijn. Indiana gaat achteruit denk ik zonder Lance. Washington gaat hopelijk doorpakken na vorig seizoen.
     
  5. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoe groter de pacers hun underdog rol is hoe beter voor ze. Vlak ze niet uit vorm moet een seizoen in de playoffs vallen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lol, James neemt fucking 23 :lol:
     
  7. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, z'n oude nummer dat hij eerder ook al droeg in Cleveland. Waarom zou niemand meer 23 mogen dragen in de NBA?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Omdat hij dat zelf heeft voorgesteld :lol:
     
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha tja hij zei idd zelf dat 23 niet meer gedragen zou moeten worden in respect voor Jordan...maarja opzich heeft het wel iets dat ie gewoon zijn oude nummer weer gaat dragen.

    Gister ff wat trainingsessies zitten kijken van USA,damn Rose looks healty gelukkig.
    Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen met het WK en aankomend seizoen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2014
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  11. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, zware blessure voor Paul George, een van het type dat het al pijnlijk is om naar de herhaling van het incident te kijken. Hopelijk hersteld hij volledig, maar het lijkt erop dat hij komend seizoen een groot deel hetzij volledig moet gaan missen
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Pacers hun window om mee te doen is nu echt gesloten. Ik zou er voor zorgen dat Hibbert zijn stats weer omhoog gaan en hij terug wat vertrouwen krijgt daardoor. Dan trade je hem tegen de deadline voor enkele redelijke spelers of picks. En tank je verder.

    Hun roster stelt echt niks voor. http://www.basketball-reference.com/teams/IND/2015.html
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Gadverdamme...

    Seizoen is weg ja, maar daar denk je nog niet aan. Wat is dit akelig joh, gun je niemand :'-(
     
  15. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    OMG George. Zielig voor hem en smerige beelden. blegh
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    :'-(

    East wordt wel meteen nog een stuk interessanter zo.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Weer een leuke reclamespot van Foot Locker.

     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Laatst bewerkt: 5 aug 2014
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    [​IMG]

    Melo lost some weight!
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het echt indrukwekkend om te zien hoe snel Lebron en Melo gewicht kunnen verliezen maar ook net zo goed kunnen aankomen tijdens het off-season. Maar zij hebben dan ook alles ter hun beschikking qua coaches en chefs.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina