1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport]Champions leageau

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door masterape, 4 mrt 2003.

  1. masterape

    masterape Guest

  2. Hotshot

    Hotshot Guest

    kwartfinale ( champions LEAGUE is het ;) )
     
  3. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik hoop dat wat je zegt waar is maar ik denk dat dit niet realistisch is
     
  4. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik weet het niet oor met Ajax.
    Ik zou het echt knap vinden als ze ver komen.
     
  5. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het zelf heel erg triest vinden als Ajax niet door zou gaan.
    Ze hebben echt ontzettend hard voor geknokt en goede resultaten gehaald. Ik hoop echt dat ze doorkomen deze pool.
    Dat verdienen ze zeker wel maar daarna wordt het denk ik heel lastig. Ik vind voorhoede van Ajax niet echt super sterk. Tijdens aanval treuzelen ze zo lang dat de verdedeging weer helemaal terug is.
     
  6. fedor

    fedor Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie liever Arsenal door gaan naar de volgende ronde:D Beter gezegd, ik zou het raar vinden als Arsenal dit jaar de champions league NIET zou winnen, nu ze zo'n goed team hebben! Ookal vond ik beide wedstrijden tegen Ajax zeer teleurstellend (omdat ik Arsenal- fan ben.}:] )
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ajax 'verdient' wel een plaatsje in de volgende ronde, alleen moeten ze die nog wel vast stellen door een scorende speler op het veld te plaatsen. zlatan moet weer op scherp gezet worden. Vd Vaart is ook doelgericht en kan in de laatste 2 wedstrijden nog wel belangrijk zijn..
     
  8. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax en Arsenal moeten door
    mijn favo clubs
     
  9. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    er gaan 2 ploegen door.Dus ik denk dat ajax en arsenal door gaan,en dat ze de halve finale/finale wel kunnen halen.
     
  10. Zlatan

    Zlatan Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    als ajax wint zijn ze toch door? ik ben nu al aan aftellen ik heb zin in ajax valencia!!

    van der vaart is mooi op tijd, maar we hebben het ook zonder hem gered tegen arsenal.

    Valencia is in eigenhuis sterker dan uit...
    dus ajax heeft met van der vaart zeker goede kansen omdoor te gaan ik heb er vertrouwen in!!!

    dat wordt dus de kwartfinale!!! en dan maar hopen dat je gunstig lood!
     
  11. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax redt het tot de halve finale is mijn voorspelling :cool:
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De vraag is echter wat er gebeurd als Ajax niet heel goed presteert in de CL. Echt vertrouwen heb ik nml niet meer in de competitie (als PSV van die vreemde partijtjes blijft winnen zijn ze zeker kampioen). Enige kans die ze kunnen pakken is dus de beker, waar de 3 grote clubs nog allemaal inzitten (misschien nog een paar mooie topperkes aan het eind van het jaar:9).
     
  13. masterape

    masterape Guest

    Al wint arsenal van AS roma dan wel maar anders ist nog niet zeker behalve al spelen ze gelijk volgens mij ook.
     
  14. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ajax de kwartfinale haalt maar dat ze het dan moeilijk krijgen. De selectie van ajax bestaat uit een aantal jonge spelers die nog niet zo ervaren zijn. Maar je weet het nooit, ze hebben arsenal ook verrast, er zijn zeker nog mogelijkheden voor ajax.
     
  15. Koesj

    Koesj Active Member

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    *loot Zlatan, loot :D

    Maar ik vind dat Arsenal tegen Ajax als een dweil heeft gevoetbald en Roma is natuurlijk helemaal waardeloos... godenzonen aan het front!
     
  16. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax haalt iig de kwartfinale. Van valencia winnen we wel en zoniet dan hebben we nog steeds een kans. Ik denk wel dat Ajax door het poule systeem zover heeft kunnen komen. Als alle ploegen in je poule af en toe verliezen of gelijkspelen dan maak je een goede kans. Straks krijgen we weer gewoon een knockout systeem, dan moet je gewoon winnen !
     
  17. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou in Europees voetbal sta ik ook als een man achter Ajax (ben in competitie voor PSV:)). Maar ik denk dat ze nog behoorlijk ver kunnen komen, met deze verdediging (Chivu is super goed).
    Nu maar hopen dat ze niet onderuit gaan in de laatste twee wedstrijden, Roma en Valencia moeten ze gewoon inpakken en terug sturen naar de kleedkamers (en maar hopen dat die Zlatan op de bank blijft)
     
  18. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze er in de kwartfinale uitvliegen,ff gokken,tegen Barcelona
     
  19. masterape

    masterape Guest

    Ik vind Chivu op dit moment niet echt meer opvallend spelen. En Zlatan helemaal niet:mad:
     
  20. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind Chivu een wereldspeler
    Maar over Zlatan ben ik het met je eens, dat deze gozer internationaal voetbal speelt, Jemig
     

Deel Deze Pagina