1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 18 feb 2009.

  1. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom rush lagers T_T, was voor bones reds gegaan, beste wat je kunt krijgen voor je geld.
    Maargoed, best goed deck voor een beginner, en over dat rubbertje, dat is een 'riser'
    is gewoon stukje rubber tussen trucks en deck om pressure cracks te voorkomen (scheurtjes onder en rond je trucks door impact)
    en om je trucks wat hoger te maken, en rit wat comfortabler te maken (voor sommige). Hij is het niet echt vergeten, want is iets wat je erbij moet kopen, maar niet iedereen heeft risers, ik heb ze ook niet omdat ik ze niet fijn vind (geen gevoel bij rijden) en omdat ik hou van een laag deck.
    Hoop dat het zo duidelijk is.

    Oja, ik skate nu weer een maand of wat, heb vroeger wel al geskateboard, maar ben gestopt maar dus er weer mee begonnen omdat het ontzettend begon te jeuken :p. Heb een deck van krooked (8"), thunder HUFS low, spitfire wieletjes en bones reds lagers!
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Krooked is echt baas :cool:

    Maar bij lagers zijn er genoeg goede hoor, denk maar eens aan Pig en Black Panthers.
     
  3. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik ook niet dat ze slecht zijn, zeg alleen dat bones reds beste kwaliteit leveren voor de prijs, naar mijn mening natuurlijk.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb eigenlijk niet echt gevraagd naar de lagers. Hij heeft er gewoon wat opgegooid en ik zag ergens rush staan op het doosje :+ Maar mijn deck is ook 8" die vond ik wel fijner dan de 7,8 aangezien ik best wel grote voeten (maat 45) heb.

    Maar damn. De boardslide. Die stel ik nog maar even uit :+ Arme graphic :'-( Eerst maar eens wat flatland onder de knie krijgen. :p
     
  5. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst ollie leren, dan met snelheid ollie leren, dan op dingen ollien, van dingen af ollien, piramids ollien, uit en in banks ollien, en dan andere dingen oefenen ;)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Eerst leren vallen.
     
  7. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ^leer je vanzelf wel ;)
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Trouwens, overmorgen heb ik een mondeling Engels, dan moeten we een kwartier engels praten. We moeten een stukje van een tekst voorlezen, maar we moeten ook over een bepaald onderwerp praten. Ik heb Extreme Sports opgegeven. Iemand enig idee waar ik het over kan hebben? :+
     
  9. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    je nieuwe skatebord:)
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha ja dat kan wel hè :+ Mrja ik denk niet dat ik daar 12 minuten over kan vertellen :p
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    De verschillende extreme sports, wat en waarom je het zelf doet, beroemdheden in de extreme sports, tony hawk, games gebaseerd op extreme sport(er)s. Volgens mij wel wat van te maken zonder het te eentonig te maken.
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik bedoel geen laagje rubber wat tussen je deck en trucks zit, maar de bushings(stukje rubber, of ander materiaal) dat ervoor zorgt dat je trucks kunnen draaien.

    Dat plaatje is er binnen een week af als je er een beetje goed op rijd, en wie kan het plaatje nou zien als je erop rijd, het word dan 1 grote waas. Het is alleen goed als je stilstaat, of je board aan de kant legt, en door het aan de binnenkant te hebben verslijt het veel minder snel.

    Independent trucks zijn zeker 1 van de sterkste.
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi deckje dusky :). Hopen maar dat het weer goed mee gaat zitten de laatste tijd, dan kan je lekker veel oefenen. Begin maar eerst goed met oefenen van ollie en shove its. als je dat een beetje lukt ga je fakie ollie en fakie shove its leren, zo leer je meteen een beetje switch rijden.

    E: oja. ga niet na elke ollie onder je deck kijken of je tail beschadigd is :+. Een deck kan gewoon nooit mooi blijven. slijten doet die toch wel ;).
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  14. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, en nooit, maar dan ook NOOIT mongo pushen, ook niet als je switch rijd, want daarvoor kom je gegarandeerd in de hel terecht!
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zelfs op de game Skate vind ik het irritant als mensen mongo pushen.
    Het irritante is ook dat het nadelen heeft in de plaatsing van je voeten in een korte periode, verder sta je over het algemeen minder stevig. Het meest belangrijke is inderdaad ook dat het gewoon TE LELIJK is!
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik snap echt niet wat iedereen tegen mongo pushen heeft :+ Hoezo vind je het irritant als ze in Skate mongo pushen? Ik pushede eerst altijd mongo (in real life). Maar dat probeer ik nu af te leren, want het is niet echt handig.
     
  17. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    kut, lelijk, geen stijl, niet praktisch, kut
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    true
     
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Soms is Mongo wel mooi om te zien. Ik vind het zo old-school.

    Maar voor nieuwelingen etc is het wel lelijk idd.
     
  20. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks old-schools aan, gewoon lelijk imo.
     

Deel Deze Pagina