1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb een stuk meer betaald voor mijn Anwarter, totaal zo'n 1100 euro. Daar zitten nog twee andere diploma's bij (eentje van CIOS zelf en NSL), intensieve trainingen bij een indoor zaal in Valkenswaard en de reis + eten + slaapplaats bij.
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Ghehe, een 360 stick ik wel hoor;) een 540 is al wat pittiger, maar dat lukt ook al best vaak:)

    Morgen skiën met school met een gebroken duim:cool: Wordt wel lachen, niet heel bijzonder dat Winterberg, maar ach.. Dat mag de pret niet drukken!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2009
  3. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens ik heb een vraagje. Ik ga volgende week op wintersport. Nu zijn we van plan om walky talky`s aan te schaffen om een beetje onderling contact te houden. Nu is mijn vraag hebben jullie daar ervaring mee en zo ja waar kan ik die dan het beste kopen. Kan ze wel online ergens bestellen, maar misschien weten jullie ook winkels waar ze te halen zijn.
    En wat zijn jullie ervaringen hiermee??
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Niet te hard praten. Anders kom je in een lawine :emo: of je neemt gewoon je telefoon mee :+
     
  5. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    ja want bellen kost niks in het buitenland...
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    zo, had opeens 10 extra. Terwijl ik NIEMAND heb gebeld en maar 3 SMS'jes verstuurd.
    Volgens mij kost het namelijk ook geld als je gebeld word (ookal neem je niet op) dus je kan beter je telefoon uitzetten.

    Edit: Wij hadden ook walky talky, maar die dingen werken niet super. Als er een berg tussen zit hoor je elkaar meteen niet meer. Maar gewoon elke keer in de lift en uiteindelijk doet hij het wel.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    ik ga met wat maten in week 5 naar les sybelles.

    normaal gesproken ging ik altijd met kerst/carnaval.

    is het buiten die vakantie periode echt een stuk rustiger of merk je er niet veel van?
     
  8. Remco

    Remco Guest

    ligt dus aan waar je heen gaat;) Waar ik altijd heen ga, Portes du Soleil, is het altijd rustig... dus ja.

    Maar over het algemeen is het wel rustiger hoor.
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    cool, ik was er met oud en nieuw.

    Toen was het wel druk, rijeen voor de (sleep)liften begonnen al op de piste. Wat je het best kan doen is net boven het stukje waar mensen instappen gaan staan. Vet veel slechte mensen in dat gebied dus kan je makkelijk hun lift overnemen als ze vallen.

    Gaat sneller dan in de rij staan. En het Funpark is ook net klaar, ze hadden eind mijn week nog een ''hard'' funpark geopend.
     
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Sleepliften... teh horror 8)

    heb een grafhekel aan die dingen, ma tnx voor de tip :)
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Deze verdient wel een kickje dacht ik zo:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Vrijdagochtend/middag weg, lekker 7/8 daagjes naar Portes Du Soleil Zwitersland/Frankrijk. Heb er natuurlijk ongelofelijk veel zin in en ik ga proberen mooie plaatje te (laten) schieten.;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2009
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag ook op wintersport, lekker boarden heb er zin in.
     
  14. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdagnacht richting saalbach hinterglemm! Ook lekker een weekje boarden.
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Hehe thanks;)

    Ga jij ook nog, of niet?
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hey mensen die weleens op wintersport zijn geweest. Ik heb een TNF Sample jas (M) en ik vind hem een beetje aan de "te" baggy kant. Qua lengte etc is hij goed maar dit model is mij iets te baggy. Kan men hier een andere niet te prijzige jas aanraden? zodat ik misschien kan verkopen en nieuwe jas kan kopen. Wil wel gewoon een goede jas die ik eventueel ook kan gebruiken voor snowboarden etc in de winter.

    Zoals eerder gezegd ga ik proberen lessen te nemen etc. en als dat bevalt gaan we mits financiel verantwoord misschien volgende winter op wintersport.
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Als je nu gaat kijken naar een jas ben te onnodig teveel geld kwijt, ik zou nog even wachten met het aanschaffen van een nieuwe jas..
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Morgenochtend vertrek ik om 6 uur naar kaprun!\o/
    Heb er echt zin in.8)
     
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn ouders zijn deze week op vakantie geweest in Oostenrijk en er is echt ziek veel sneeuw gevallen de afgelopen weken. Alleen al 50 cm de laatste week.

    Dus je treft het Maluku-Ak.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Kaprun is een mooi gebied, heb daar een aantal weken ook lesgegeven en daar ook mijn examen gehaald. Probeer ook eens het gebied van Zell am See, dat ligt om de hoek en eigenlijk is dat een mooier gebied. Het valt onder dezelfde skipas dus gewoon een keer de bus pakken die kant op. Kaprun is puur een gletsjer meer een aantal heerlijke pistes maar dat open gebied gaat soms wel wat vervelen :)

    Ik vertrek morgenochtend naar Zweden toe, deze keer is Idre Fjall aan de beurt. Mijn eerste keer in Zweden dus ik ben benieuwd :)
     

Deel Deze Pagina