1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

  1. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen super kwaliteit, meeste clips gebruikte we om te kijken wat we fout deden...

    [yt]Q8ee6flpfHs[/yt]
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gisteren naar snowworld geweest. En ik kan niet fakie snowboarden en ik ben ook niet over de jumps in het funpark geweest :+

    Die jumps zijn gewoon zo lomp ver daar ben ik niet overheen gegaan, ik had teveel schijt :+

    Kheb nog wel 3 vrienden gefilmd terwijl we snowboardden. Maar ik heb wat problemen met het uploaden naar youtube.
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Het was een heerlijke week in Val Thorens! 1 dag slecht weer, maar verder geweldige omstandigheden. Lekker sneeuw ed. Alleen maar Nederlanders overal. Echt, het was heerlijk
     
  4. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Jezus wat was t vet he!!!!!!!!!!!!!!:thumbs::D
    Super sneeuw, super relaxe sfeer echt helemaal top!!!_O_

    Zwaar relaxe DJs bij veronica naast de piste he;)\o/
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    zeker weten :) Werk appartement zat je? ik L'Arcelle

    elke avond naar de klote gegaan om sochtends weer 8 uur op te staan 8) heerlijk
     
  6. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat in Roche Blanche, achter malaysia zeg maar.
    Was idd behoorlijk zwaar wmahahah:b:

    Wat was Vallerie weer lekker he van de VeronicaO-)
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    hahaha daaamn, vrijdag bij mes&vork achter de bar, wat een lekkerding
     
  8. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    zekker vette week geweest...
    hellaas begon de week bij ons wat minder, zaterdagmiddag, eindigde we bij de laatste piste die we wilde nemen, naar de moutiere, wachtend op de banaan, en vervolgens in de ambulance...
    direct een van ons die z'n been had gebroken.

    verder wel heerlijke sneeuw, en zowat elke dag top, bij mes-en-vork...
    en natuurlijk ellen tendammen 8)



    ah oke...
    zelf weet ik zo niet een twee drie een cursus voor het verbeteren aan de techniek, ik heb zelf nu afgelopen week 2 middagen een priv'e les genomen. 1 middag echt super gave off-piste plaatsen gezien en genomen.
    de 2e middag puur op techniek oefenen, flinke bugel-pistes en daar toch nog best veel van opgestoken. meer dan ik eigenlijk verwacht had.
    dus dit kan ik je opzich ook zeker wel aanraden. Ik zat vantevoren nog wel te twijfelen of ik er iets van zou opsteken, maar met zo'n priv'e lesje (ik "kende" dan wel de eigenaar van de ski-school (pros neige) en zo kreeg ik ook een echt goede leraar) en heb daar flink wat van opgestoken.


    ik ben zelf van plan om bij huski, te kijken of ze mij daar willen aannemen, om mee te gaan om les te geven bij reizen. Hier heb je dan nog geen diploma voor nodig. dus kan je zonder je NSK al lesgeven.
    Als dat dan goed bevalt ga ik denk ik ook NSK1 en 2 doen om er dan wat meer mee te doen...
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha bij ons heb er ook 1 iets gebroken. Die kwamen later aan als wij, woensdagochtend, hij stond nog geen half uur op de latten en breekt zijn sleutelbeen :x
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Met gebroken sleutelbeen kan je prima skiën :cool:

    kuchkuchkuch
     
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe das toch best drama:p

    Maat en ik paar keer snoeihard gevallen met boarden maar gelukkig ging t goed;)
    Vorig jaar was laatste koninginnendag in NL ooit hebben we geconcludeerd:p
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zoek eigenlijk een wintersportreis voor 7 jongeren van 16 t/m 18 jaar, naar een mooi wintersportgebied in de 2e week van de aanstaande kerstvakantie. En het moet ook te betalen zijn. En dat scheelt er nog wel eens (vaak) aan. Ik zoek ook een reis waar de busreis er ook al bij zit, die zijn ook niet echt te vinden. En ik zoek ook niet iets in slovenie met pistes van 500m lang.
    Dus:
    - busreis
    - hotel
    - ontbijt + avondeten
    (- evt. skipas)

    Kan iemand mij daarmee uit de brand helpen? Want ik zoek me rot maar ik vind echt niets.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2008
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Pff ik heb zin om weer eens te snowboarden.

    Ik had gelezen op snowworld.com dat ze het funpark aan het veranderen zijn. Khad even gemaild, en ze gaan ook rekening houden met de beginnende (freestyle)snowboarder, zodat ook noobies als ik jumps kunnen leren :D
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gaat er iemand hier eigenlijk nog mee met het USSC naar Les2Alpes?
     
  15. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat / Wanneer / Hoe is dat?!:)
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    dat is het ultimate snowboarding summercamp in les deux alpes in frankrijk. Dat wordt geregeld vanuit www.ultimate-snowboarding.com in samenwerking met www.opvakantie.nl. Ze vertrekken volgende week. Hiervoor had je je kunnen opgeven de afgelopen maanden. Maar volgens mij is het meer voor ervaren (freestyle) snowboarders dus niks voor mij.
     
  17. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt is echt voor de gasten die echt wat kunnen zal ik maar zeggen. Wil zelf na dat ik op vakantie ben geweest, over 4 weken, weer gaan snowboarden. Heb niet meer gesnowboard sins 31 december 2007 en het zal daarom wel geen makkie worden om weer op de plank te staan.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    We kunnen wel een keer, als meerdere mensen van xbw daarin geinterreseerd zijn. Een keer samen naar snowworld gaan.
     
  19. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er genoeg animo voor is.
     
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Count me in
     

Deel Deze Pagina