1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dan zijn we al met 4'en! Maarre, tis dan ook nog de vraag welke snowworld we gaan. Landgraaf is wel een stuk groter.
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    doe mij dan ook maar he :) kan ik nog een beetje oefenen
     
  3. Remco

    Remco Guest

    Mag je als freestyle skiër ook mee?


    edit: Mijn nieuwste gear:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2008
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vette gear! Ik ga na de vakantie een broek halen. En natuurlijk mag de skier mee, ook de niet freestyler :) Lijkt me vet zeg. En er moet ook even een ervaren snowboarder mee, dan kan die mij mooi eens leren hoe ik over een jump moet gaan, met welke snelheid ed. Maar we hebben nu al bijna meer meegaanders dan de XBW meeting :+
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Ik kan op zich ook wel snowboarden, omdat ik ook geskateboard heb. Maar ik ski nu al 12 jaar en ik vind het gewoon geweldig. Vooral grinden met ski's is heerlijk!

    Maar kingof360 kan toch best boarden?
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dan mag hij het eens ff voordoen :)

    Maar ik hoop dat dit doorgaat want ik heb er echt wel zin in. Maar als de vakantie afgelopen is ofzo doen we dit. En als er weer wintersport spullen staan bij De Wit want ik moet nog ff een broek hebben en er staat nu niks :+
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zullen we op 31 augustus gaan? Dat is op een zondag.

    En trouwens, op 15 augustus is de officiele opening van het nieuwe funpark. De aanzichten zijn bekend. Het park gaat van 3 naar 4 rollers, en er is op het begin zo te zien ook een noobie kicker (van bovenaf gezien links), dus daar kan ik dan over :D

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Bron: Ultimate-Snowboarding Forums



    Dus... als we dan 31 augustus gaan kunnen we dit meteen uitproberen en als je daar geen zin in hebt, dan niet, maar het lijkt me een mooie datum. Het is de eerste zondag na de vakantie. Precies 1 week na mijn verjaardag dus dan heb ik een nieuwe snowboardbroek :D
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  8. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ligt dat funpark?
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hey jongens, ik kreeg een pm met de vraag of ik mee wou gaan naar snowworld. Welke snowworld zal dit zijn?

    Verder zal ik weer even gaan oefenen dan want ik heb al 1,5 jaar niet op de latten gestaan en dat als leraar 8)!!
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet naar snowplanet? in Spaarnwoude?
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Omdat als ze het over snowworld landgraaf hebben de baan vele malen groter is :)
     
  12. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Landgraaf is voor mij beetje, heul erg te ver.8)
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, landgraaf, dat is voor mij de andere kant van het land.
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mwaha ja like I dont care, zeg het maar, Spaarnwoude is voor mij weer teringver :+
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik had die pm gestuurd aan iedereen die in deze thread gereageerd heeft en nog niet op de lijst staat.

    En dat funpark is in Snowworld Landgraaf. Maar zoals ik ook al in de startpost zeg: Het mag ook Snowworld Zoetermeer zijn, als dat wat dichterbij is voor de meesten. Maar het leek me leuk omdat daar een nieuw funpark is. Kan ik ook eens wat bultjes oefenen, vooral die daar linksbovenaan ziet er als een potentieel kanshebber uit. Maar Snowplanet iig niet. Dat is veel te klein.

    En @ Sostic: Oefenen hoeft niet, dat gaan we juist doen :D Zal ik jou erbij zetten dan? EDIT: Ah ik zie dat je in Eindhoven woont. Wij rijden namelijk s morgens dan naar het Station in Eindhoven (ofja ons mam zet ons af) en dan gaan we met de trein richting landgraaf.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Punt is, dat als ik meega ik niet veel in het funpark te vinden zal zijn. Ik heb dat nog nooit gedaan en heb totaal niet de gear voor zoiets 8)

    Zoetermeer is trouwens prima, moet ik mijn ski's maar even gaan waxen dan :+
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik heb het ook nog nooit gedaan. Ik ben namelijk nogal een newbie. Maar ik vind het wel heel leuk, dus wil ik graag ook een keer zo'n bult proberen en aangezien er nu een nieuw funpark is, geschikter voor beginners, dacht ik dit zo. En ik heb ook niet 'de gear' ervoor hoor. Ik huur daar gewoon een snowboard. Er is toch niet speciale gear voor nodig om over een bult heen te glijden?

    Maar is 31 augustus een goede datum dan?
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    FF een kickje om het onder de aandacht te brengen.

    Iedereen mag mee! Ook als je het niet kan! Dan heb je het zo geleerd!
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heeft hier misschien iemand een goede online shop voor snowboard kleding. want wij (dusky, ik, en vrienden) willen dan in de kerstvakantie gaan, en dan weet ik alvast hoeveel het me ongveer gaat kosten.
     
  20. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    kreeg net ook de pm,
    ga graag mee, landgraag is altijd goed, maar ik moet even kijken hoe het dan gaat, heb nu wat problemen met mijn rug, dus als het tegen die tijd beter gaat, ga ik zeker mee.
    tot die tijd zet me nog maar eve niet op de lijst.

    en Gdzr ik zou zelf geen snowboardkleding via internet bestellen, zoek als het weer in de folders komt, een goede sportwinkel, en ga daar eens langs.
     

Deel Deze Pagina