1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat volgens de school de snowboard les een stuk duurder is als de ski lessen.

    @Tyrant: Omdat ik 1,5 jaar van mijn opleiding heb overgeslagen zit ik niet echt met mensen uit mijn klas maar jongere mensen dus heb zo'n gevoel dat ik niet heel goed met die mensen kan opschieten (eerst zien uiteraard) en dat ik helaas ook de enige zal zijn die aan het einde van de dag in de bar hangt aangezien zij te jong daarvoor zullen zijn.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    O ok..

    Nouja, ik heb 4 jaar gesnowboard en laatste 2 jaar op de skis.
    En ik kan eerlijk zeggen dat ik beide onwijs tof vind. Goed kunnen skiën is echt moeilijk, maar goed kunnen snowboarden kunnen er echt zeer weinig. Ik denk dat ik een handvol gasten per week zie die echt nice kunnen boarden.
    Het heeft allebei z'n charmes.
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je aan een dag niet genoeg hebt, of je moet met een goede leraar gaan.
    Voordat je een beetje met bochten een piste af kunt gaan, daar gaan wel drie dagen overheen. Sommigen pikken het heel snel op en kunnen binnen een dag al aardig bochten maken, maar bij anderen duurt dat veel langer. \

    Ik zou gewoon lekker gaan skieen, ook heel vet om te doen en je leert het heel snel (en zonder veel te vallen).
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Morgen dus Snowworld. Laat hier wel even weten wat ik er van vind nadat ik er geweest ben. Moet wel zeggen dat ik zeker 6 jaar niet meer op latten gestaan heb dus het zal het eerste kwartier wel weer wennen zijn.
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mijn zus wilt kijken voor een nieuwe board, zijn er winkels die interessant zijn om even te checken?
     
  6. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Burnside Deventer.
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Biggelaar Eindhoven. Met goed doorvragen kom je bij de juiste mensen uit die ook daadwerkelijk verstand hebben (en zelf de spullen moeten testen).

    Zijn ook een paar nitwits die absoluut nutteloos zijn though, moet je even proberen doorheen te prikken.
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Downtown den bosch
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Haha, die begrijpt toch niemand in dit topic denk ik.

    Was trouwens wel nice in Zoetermeer. Omdat de rest er geen moer van kon heb ik wel de meeste tijd doorgebracht op die eerste piste wat gewoonweg saai is om vanaf naar beneden te gaan, maar heb me toch wel vermaakt. Ik ging nog even recht naar beneden en een vriendin van me dacht dat ze dat ook wel kon. Maar toen moest ze remmen. 8) Gelukkig allemaal goed afgelopen. Die derde piste is wel vermakelijk.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Is toch van die rappert?


    Is btw schijtlelijk maar dat terzijde :+
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Over 20 dagen naar Hinterglemm, mijn favoriete wintersport plek! (ben denk ik op 6 verschillende plekken geweest)
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Met je board aan de Goasstal in glijden, wanneer je de bar aanraakte was je eerste halve liter gratis. :cool:

    Barre tijden waren dat, misschien volgend jaar weer eens kijken voor wintersport.
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Gisteren terug gekomen van mijn eerste wintersport reis en het was echt geweldig. Eerste drie dagen echt onwijs vaak gevallen, maar het ging best goed. Eind van de week toch gewoon heel soepel blauw en heb zelfs een keer rood gedaan.

    Geen last gehad van mijn knie, al deed de brace na een tijdje wel pijn omdat ik er vaak op was gevallen (zaten toch stalen buizen in). Moest de laatste dag wel even mezelf in bescherming nemen, want merkte dat mijn knie wat begon te zwabberen.

    Snowboarden is echt super tof en kan niet wachten om weer te gaan. Volgend jaar sowieso weer mee met school. Denk alleen dat ik nog niet een snowboard ga kopen. Denk dat het eigenlijk wel goed is om nog een keer op een standaard "slecht" board te gaan om het echt wat beter te leren. Heb nu al wel meteen zin om gear te gaan kopen en dergelijke :+
     
  17. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Nice, net drie weken terug uit Oostenrijk, amper kunnen skiën vanwege de ziek heftige sneeuwval. Maar 3,5 dag kunnen skiën van de 6.

    Gelukkig over 2 weken weer, hopelijk dan wel veel skiën.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Het heeft lekker gedumpt ja!
    Enige wat ik nog wens is een zonnetje :cool:
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    [yt]Livlwz7cSDc&[/yt]

    Sick
     
  20. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb hem vanmiddag inderdaad ook gezien. Zeer vet gedaan, maar je bent er zo door heen want het is ziek steil!

    Heb zelf een tripodmount gekocht voor me GoPro,

    Bandana
    [​IMG]

    En voor de shots:
    [​IMG]

    Kan gewoon niet wachten die laatste 2 weken!
     

Deel Deze Pagina