1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Damn GoPro lijkt me ook tof.
     
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Mij ook. Heb hem nog niet kunnen gebruiken echt, dus ben benieuwd wat ie gaat leveren in dat heilige gebied daar.

    Ga jij zelf nog weg? Of ben je al geweest?
     
  3. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohh wat heb ik weer zin om te gaan. Ik ga over iets meer dan een weekje naar oostenrijk. Iemand ervaring met het gebied Bad Gastein?
    Die GoPro kan ik dan ook uittesten. We gaan met een vriendengroep, en er gaan 2 GoPro HD mee. Heb er echt veel zin in :D
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nope 19e richting Zillertal.
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah dichtbij! ik zit in Kirchberg.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ligt iig genoeg sneeuw :).
    Wanneer zit jij er?
    Volgende week is helemaal perfect.
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben er vanaf de 25. Ga de 24e weg met de trein vanaf Utrecht Centraal en kom 8 uur 's ochtends aan als alles goed verloopt. De reis duurt 10 dagen in totaal. De treinreis zelf een kleine 12 uur, wat ik mee vind vallen.
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar zijn trouwens in Europa goede funparken? Saalbach heb ik gehoord van een vriend van mij en ziet er ook opzich wel goed uit. Wil namelijk meer leren freestylen en om te beginnen wel bij snowplanet, alleen ben je daar zo beneden..
     
  9. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Laax is volgens mij wel echt een funpark heaven, ik denk dat het er alleen niet echt voor beginners is. Moet je maar even kijken.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Morgen naar Hinterglemm een weekje snowboarden met de familie.

    WORDT AWESOME!!
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Mayrhofen! Vans Penkenpark!
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Haha ben ik van de week nog geweest! Makkelijk dat ze daar gewoon een eigen lift hebben, lekker rustig.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Vandaag terug van een week Hinterglemm.
    Qua weer het beste jaar ooit, eerste 2 dagen volop sneeuw en vervolgens alleen maar zon.

    Veel offpiste gedaan en bospaadjes gepakt, had voor het eerst een helm dus durfte wat meer, heb alleen het funpark te weinig gebruikt merkte ik de laatste dag.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    De geiten bij de GoaBstall waren over het hek gesprongen :cool:
    [​IMG]
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil in het hoogseizoen (week van 16 februari - 23 feb) met zo'n 8 vrienden (incl. ik) een wintersport boeken in Frankrijk. Apres-ski is voor de meeste belangrijk waardoor we dachten aan Val-Thorens of Les Deux Alpes.
    Ons max budget p.p. is 400 euro incl. app, reis en ski-pas voor 6 dagen. Heeft er iemand ervaring met zo'n reis? via Husk wordt het allemaal vrij duur..
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Probeer nog wat zelf te regelen?
     
  16. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Ben van plan om een paar leuke twin tips te gaan kopen voor in het park, maar ik heb geen idee hoe lang die dingen nou moeten zijn.

    Weet daarnaast iemand ook nog een goede site waar je ze eventueel goedkoop en betrouwbaar kan kopen?
     
  17. Remco

    Remco Guest

    Gewoon hetzelfde als normale ski's. Als je erop staat, lijken ze enorm veel korter omdat je in het midden staat. ;)
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Zo, vakantie is een maandje geleden geboekt. We gaan 10 dagen naar Méribel, in Les 3 Vallées.
    Zitten gelukkig buiten de standaard schoolvakanties, wat het een beetje betaalbaar maakt :). 3x aanhang gaat mee, dus wordt een lekkere drukke vakantie. Ook voor het eerst dat mijn nichtje van 3,5 jaar oud gaat skiën, moet ook gaaf zijn om te zien. Blij dat we ook 10 dagen gaan, zodat er wat minder druk staat om een week lang te rushen, nu geef ik mezelf eerder wat rust. Al is de eerste lift om 8:30 en de laatste om 17:00 toch echt een must!

    Omdat mijn vriendin voor het eerst op wintersport gaat, neem ik haar maandag mee naar Snowworld in Landgraaf. Zit alleen een beetje te twijfelen over het board dat ik meeneem, aangezien ik zelf niet heel veel zal boarden en vooral les aan het geven zal zijn.

    Toch fijn, een luxeprobleem :+

    [​IMG]

    Burton Charger '56 met Burton Flow M9 bindingen
    of
    Burton Custom met Burton Custom bindingen.
    (Uiteraard met Burton schoenen ;))

    Gok dat ik maar voor de oude Charger ga voor het makkelijk in en uitstappen. Verwacht de helling maar een keer of 10 te doen en vooral te moeten lopen. :)
     
  19. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb ff een vraagje. Hoe snel is snowboarden redelijk te leren? Ik kan prima skiën maar wil eens een keer gaan snowboarden. Ga in februari ook op wintersport dus lijkt me wel chill als ik het dan al een beetje kan en het verder kan leren, nadat ik de basis een beetje door heb. Er is hier in de buurt een borstelbaan, is het daar een beetje op te leren? Of kan ik beter gewoon les nemen in dat gebied?
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Als je een paar blauwe plekken niet erg vindt, dan is het zo te leren. Is veel vallen en opstaan.

    Een/twee lesjes is genoeg en daarna zelf veel oefenen op de berg. Zo heb ik het geleerd.

    Op een borstelbaan weet ik niet of het daar op te leren is heb ik nooit gebruik van gemaakt.
    Als je daar op kan rutschen, dan kan het wel.
     

Deel Deze Pagina