1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

  1. carmeloxbox86

    carmeloxbox86 New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of je intussen al wat gevonden heb? en wat je budget is? Maar zat vorig jaar in Les Gets, dit was goed betaalbaar en heel chil. Dit jaar heeft een van mijn vrienden de reis uit mogen kiezen. Wij gaan nu met 4 man naar Vorarlberg. Op http://www.snowboard-wintersport.nl/ had hij het gebied gevonden, en dit ziet er dan veel belovend uit! Maar is iemand hier al eens geweest en kan mij hier meer over vertellen?
     
  2. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    vorige week voor het eerst in Botrop wezen boarden, wat een domper zeg vergeleken landgraaf. Het zou groter zijn dan landgraaf, nou dat is dus gewoon theoretisch bedrog want in de praktijk is het echt korter.Ten eerste je hebt boven aan de piste 2 ingangen waar mensen de piste opstappen, met als resultaat dat de ene ingang helemaal boven is en de andere ingang 100 meter lager. Dan krijg je dus meer dan 100 meter te maken met invoegende/stilstaande mensen dat je die 100 meter al kan weggooien.Op het einde van de piste verliezen ze ook weer 100 meter omdat er geen fatsoenlijke uitgang is en iedereen dus midden op de piste een rij aan het vormen is voor de uitgang. Wat een drama is Bottrop zeg,ze hebben echt nergens over nagedacht. Landgraag is in alles beter,proffesioneler, zelfs de kroeg was kut in bottrop. Lau bier, rokers moetten 150 meter lopen om te kunnen roken en dan mag je niet eens een drankje meenemen. nee wat een gigantische faal, nooit meer Bottrop!! Zo dit moest ik ff kwijt:b:
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Bottrop is geniaal. En lang.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nog één weekje en dan weer 8 dagen genieten in Les Contamines. Op de webcam is het nogal grijzig, maar gelukkig niet mistig. Laatste weken nog veel sneeuw bijgekomen, want lange tijd leek het nergens op. Nu is het 215cm op de berg. Hopen dat we wel een paar daagjes blauwe lucht krijgen. :)
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik was vorig jaar in Risoul in Frankrijk. Echt een goed prijs/kwaliteit gebied. Ik geloof dat ik 340 euro kwijt was voor 7 dagen liftpas + appartement (5 in een 5 of 6 persoons appartement) + busreis. En er waren in tegenstelling tot andere gebieden in Frankrijk ongeveer uitsluitend stoeltjesliften!

    Weet iemand nog zo'n gebied? Wat lekker betaalbaar is, maar waar wel mooie pistes liggen en waar fijne liften zijn?
     
  6. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Pfoe dat is niet duur. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.

    Ik ga iig weer een week met de schoonfamilie naar Morgins in Zwitserland en een weekend met vrienden naar Oostenrijk. Het vinden van een appartement schiet alleen nog niet op.
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nou, dit jaar schiet het nog niet heel erg op met de sneeuw in de Alpen.
    Seizoen is een week uitgesteld, eerste echte sneeuwval moet nog komen.

    Ga zelf over 12 dagen weer naar Les Trois Vallées. Hoop dat er in de tussentijd nog wat valt, anders wordt t een mager jaar.
     
  8. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Nog 3 weekjes en dan knal ik van de pistes af in Whistler Blackcomb Canada  
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nog twee maandjes en we mogen weer. Wederom Les Contamines (St Gervais), wederom het zelfde huisje (voor vijfde jaar op rij) en wederom veel zin in. Hopen dat het nog flink gaat sneeuwen tegen die tijd, dat er een mooie piste ligt.
     
  10. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Facking veel zin! Laatste week januari weekje Zwitserland en halverwege februari een lang weekend Flachau.
     
  11. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik moet nog even mensen vinden die meewillen deze winter, al mijn vrienden zijn helaas gebonden aan niet skieende chicks en/of geldloos maar ik zou iedereen willen adviseren om je vakantie max 3/4 dagen van te voren te boeken. Dit doe ik al letterlijk mijn hele leven (zomer als winter) en mijn duurste vakantie was 350 euro voor een week Saalbach-Hinterglemm, skipas, busreis, appartement. Goedkoopste was 260 voor een week Kreta (vliegreis+app)

    Vroegboekkorting en al dat soort termen bestaan niet en zijn zonder uitzondering oplichterij!!
     
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Valfrejus is echt heel goedkoop, pistes zijn lang niet het beste wat er is maar voor een weekje kan je je er prima vermaken, uitgaan kan er echt top zijn.
    Maar ik zou toch echt St. Sorlin/St jean d'arves willen aanraden, dit gebied (heet iets met S'ybelle oid) is echt prachtig qua pistes en mogelijkheden, dikke aanrader!
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Waar in Zwitserland? Ik dacht dat buitenlanders dat niet deden; is toch aardig wat duurder dan Oostenrijk of Frankrijk.
     
  14. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Dit jaar gaan we naar Morgins, vorig jaar naar Bettmer Alp. Duur is het zeker, maar tevens de moeite waard!
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213


    Normaal ben ik niet echt van het skiën, maar zwaar respect hiervoor zeg, dit is echt sick!
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gofferdomme wat een piste zeg. Daarvoor hebben ze de 'pizzapunt' uitgevonden. En dan ga je alsnog kei hard volgens mij :+.
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    zit nu voor drie dagen in Val Thorens. Vandaag is het echt heerlijk weer, gister wat minder. Maar was toch ziek :p.

    morgen is het weer wat minder.

    maar echt goede pistes al en Super weinig mensen op de pistes :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2015
    Taab vindt dit leuk.
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zo ben weer terug. Leuke tijd gehad. Ga denk ik volgend jaar als reisleider naar een skigebied toe, beetje werken onder de mensen en natuurlijk skiën/snowboarden. :thumbs:

    Zaterdag om 16:10 nog even een afdaling pakken, komen we om half 5 aan bij de lift.. was die dus al dicht.. Er ging nog wel een gondel naar een ander skigebied in Val Thorens maar dan moesten we bv de taxi nemen naar Val Thorens zelf en dat zou 2 uur duren. :p maar gelukkig mocht de lift nog aan voor ons.

    Nog wat leuke foto's.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Sicke foto!
     
  20. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Daar ligt al prima sneeuw, nice!
     

Deel Deze Pagina