1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik will ook snowboarden :mad:

    Misschien dat we zondag gaan :D naar frankrijk
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Die gast gaat toch vol tegen de bugels aan? Kijk die knieën dan. Die techniek bedoel ik.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vanavond 20u vertrekken we naar Oostenrijk \o/
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Net terug uit Zwitserland. Was retevet. Enige kleine minpuntje is dat mijn vriendin op de tweede dag haar knie verdraaide en haar voorste kruisband daarmee scheurde. :mad:

    Dat was echt heel sneu.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waaah vandaag was de laatste dag en morgen naar huis :'-(
     
  6. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    jullie zijn allemaal zwaar lucky dat jullie op wintersport mogen/kunnen! vroeger ging ik nog wel op wintersport omdat me vader en ik het tof vonden, maar nu me ouders uit elkaar zijn gaan we nooit meer ... me zus en moeder vinden het bullshit ze zeggen vakantie is om uit te rusten :x

    maar kijken of ik volgen jaar (erm.. eind van het jaar) mischien met vrienden kan gaan :+
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  7. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag terug gekomen!
    Wat heb ik een vette vakantie gehad _O_
    We zaten in het gebied dat Serre Chevalier heet, bij het plaatsje Briancon (prachtig plaatsje overigens).
    Eerste dag hebben we lekker zon gehad, de pistes waren goed, lekker geboard.
    In de nacht heeft het toen enkele centimeters gesneeuwd, wij zijn lekker vroeg omhoog gegaan, dus hadden we heerlijke losse verse sneeuw. De volgende dag heeft de hele dag gesneeuwd. Weer sneeuw die echt top was, maar het zicht was echt slecht, we zijn toen een stuk off-piste gegaan, waar ik vervolgens geen besef van plaats en snelheid meer had, dat was wel even zweten :D
    De rest van de week geen sneeuw meer gevallen maar wel een heerlijk zonnetje en de temperatuur bleef ook onder nul dus de sneeuw bleef goed.
    echt een van mijn beste vakanties.
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit momenteel voor 4 maanden als skileraar in Oostenrijk, beat that. :cool:
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou dat is makkelijk. Als snowboardleraar voor 4 maanden in Oostenrijk zitten. :+
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan toch beter als skileraar daar zitten in mijn ogen, maar dat is natuurlijk een eigen keus.
    Als snowboardleraar heb je wel de lekkere chicks vaak. :cool:
     
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat heb je nou allemaal nodig en wat moet je kunnen om ski/snowboard leraar te worden?
    Maak je lange dagen en heb je zelf nog de tijd om te skiën/snowboarden?
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik ga ook volgende schooljaar ook snowboardleraar volgen. :D

    Mij was vertelt dat je van tot 4 uur smiddags bezig bent (als skileraar) en dan heb je tijd om te doen wat wilt.
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er zelf ook aangedacht maar komop:

    - als je 4 uur klaar bent heb je nog een half uur voordat de liften sluiten
    - huilende kinderen die niet kunnen skiien
    - kind met blaas ontsteking
    - kind dat valt en moet huilen
    - loon dat je kosten dekt

    Nee, ik ben er vanaf gezien.
     
  14. Remco

    Remco Guest

    Ga ik volgend seizoen doen:)
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ga binnenkort proberen wat lessen te nemen in snowboarden. Vind het erg tof om naar te kijken en lijkt me ook echt vet om zelf te doen. Heb in ieder geval al een goede jas :emo:.
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je af en toe ook gevorderde klassen les mag geven (of je moet er meer ervaring voor hebben), dat is echt leuk. En je hoeft ook niet elke dag van de week les te geven denk ik zo.
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    w00t nice, ik heb zelf les gegeven in Kaprun. Daar ook mijn Anwärter gehaald, waar zit jij?
     
  18. Remco

    Remco Guest

    Nog even een skifoto van mij:):
    [​IMG]
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Om half 4 ben ik klaar, vaak heb je ook nog in de middag ook vrij voor anderhalf uur waar je zelf ook kan kiezen :)
    Als je een klas mag geven die al kan skien, heb je dat probleem niet, en huilende kinderen hou je inderdaad wel, elke dag heb je over het algemeen wel een huilend kind. (Hangt er wel vanaf welke leeftijd je hebt natuurlijk)
    Maar dan ga je er even naartoe, troost je het kind en ga je weer verder, echt niet zo erg als het lijkt hoor. En die kinderen zijn echt supergezellig en leuk dat ze soms huilen is echt niet zo erg :p
    Ik heb een loon van 1000 euro per maand en ik hoef geen inwoning te betalen! Dus ik hou genoeg over om even een beetje te sparen :)

    @ sostic, ik zit in Ehrwald, dat is bij de Zugspitze. Ik heb mijn Anwarter in Lermoos gedaan. :) bevalt echt prima!


    @ maluku, je moet een goede techniek hebben, dat is het belangrijkste, verder heb je wel een diploma nodig en dat kost 600 euro hier in Lermoos, maar in Zillertall kost het 900 heb ik gehoord! Verder als je al meer dan 6 jaar skied is er niks aan de hand. :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    En waar is de foto er na met de bloedneus :+
     

Deel Deze Pagina