spring op de maaten kleur matje

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Graveman, 29 mei 2002.

1. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me ergens nog herinneren dat er ooit iets van gamez zijn geweest met z'n "spring-maar-op-de-maat" matje met kleurtjes erop.. Is dat ooit wat geworden? was die er niet voor de ps en ps2? en komt ie er ook voor de xbox, samen met een kickass grafische game uiteraard.. na DOA volleyball...*Bounce*i*Bounce* :) een DOA rythmic JAM?

2. KRZ

KRZ MSC

Leuk Bevonden:
    0
    Playstation heeft die inderdaad. In ieder geval voor een of ander Junglebook dansspel. Er moet er heel lang geleden ook eentje voor Nintendo geweest zijn, waar je op moest rennen ofzo. En ik dacht dat er ook gewerkt word aan iets voor vechtspellen, waarbij je echt moves moet doen.... maar ik weet niet voor welke consoles

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    damn, als je dat laatste hebt met echte moves voor vechtgames heb je een grote kamer nodig(zodat je niet de xbox van de kast schopt) en je hebt dan meteen een sport, blijf je fit

4. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    In Scheveningen bij die Arcade hal daar heb je zo'n een soort politie spel!!
    Daar moet je zelf bukken en bewegen, en dan snel iemand afknallen.. Das wel lauw!! Maar ook ontzettend moeilijk, en vermoeiend!!

5. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat er zo'n mat zou komen voor dat Britney spel. Maar helemaal zeker weten doen ik het niet...

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Tja graveman, ik heb toch je foto`s gezien en je ziet er eerlijk gezegd niet uit als een grote Britney fan, als je hem toch haalt willen we wel foto`s zien:D

7. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ben ik ook niet.. Maar het lijkt me gewoon lollig op een feest ofzo.. iedereen aangeschoten en dan maar boogie woogie-en

Deel Deze Pagina