Spullen droppen in oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door 24Houres, 24 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 24Houres

24Houres Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het in Oblivion net zoals in morrowind mogelijk al je getolen goods op te slaan in je huis? Of verdwijnen spullen naar verloop van tijd. Het verzamelen van hele outfits en helmets vond ik altijd leuk om te doen.

Alvast bedankt

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een huis met een paar tonnetjes en kisten en daarin sla ik alles op, dat gaat nooit weg.

Als je ze los laat vallen in de wereld (dungeons en buiten de steden) blijven ze wel lang liggen, ieder geval lang genoeg om ze weer op te halen nadat je de eerste lading wegbrengt, maar ik durf niet te zeggen dat ze voor altijd blijven liggen. (wel goed mogelijk hoor, maar weeni zeker). Alles wat in huizen en steden staat/ligt gaat nooit weg, voor zo ver ik weer.

Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    is het trouwens mogelijk, dat er spullen gestolen worden uit je huisje?:)

4. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er liggen bij mij in de marketplace al 30 uur lang !!!! drie stukken vlees egt te droog.

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb wel een keer in een kist in de cloud ruler tempel spullen gedaan, maar toen ik een tijd later terug kwam waren ze weg.

6. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    haha die zullen inmiddels wel droog zijn ja:9

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort vragen zijn al geregeld gesteld, met de [search]zoekfunctie[/search] had je die wel gevonden. Deze thread is nogal onnodig dus, en gaat daarom ook op slot.

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina