Ik heb een probleem met het spel Spyro: A Hero's Tail. Misschien heeft iemand dit spel ook en blijkt het geen probleem te zijn. Mijn probleem is dat als Spyro naar iemand toe loopt en er mee wilt gaan praten, ik eerst een paar minuten moet wachten voor dat dat andere mannentje begint te praten. Ook heb ik soms dat als iemand wat zegt het meteen nog een keer zegt. Is dit normaal????? Heb je het spel ook en heb je deze problemen ook. Zeg het dan ff aub. want dan weet ik dat het geen probleem is en dat de game zo hoort. Alvast bedankt
Ik heb het spel niet maar ik denk niet dat het normaal is dat je een paar minuten op een reactie moet wachten. Misschien dat je een A/B/X/Y moet drukken als je voor iemand staat?
nee, dat is het niet want dat heb ik al geprobeert. Maar als niemand het probleem heeft dan weet ik dus dat het aan mijn spel of xbox ligt.
Is de disc toevallig niet beschadigt? Anders even goed in het boekje kijken over interactie met NPCs?
Ligt aan je disc. Ruil 'm om in de winkel. Heb een keer met Rally Sport Championship 2 dat ook gehad. Nieuw gekocht bij FRS en toen na 2 racen liep die constant vast, deze toen omgeruild en het werkte perfect.
Ik hoop inderdaad dat het hieraan ligt, want ik heb alweer een probleem gevonden. Als ik door een deur loop naar een andere ruimte is opeens alles zwart en val ik naar beneden. Zodra dit gebeurt moet ik men xbox opnieuw opstarten. Er zitten geen krassen op maar ik ga em denk ik toch maar ruilen.
m'n broertje heeft em gehaald en zelf hebbik em zelf ook wel ff gespeeld. Bij mij deed ie alles zoals ie het zou moeten doen. Normaal als je op de X drukt, praat je met iemand, maar dit staat wel aangegeven in een venstertje; sta je bij een persoon, dan verschijnt er een venster met: press X for... Dat wat je zegt: als ik door een deur loop.... lijkt met niet echt goed. Heb je dit vaker? 't Kan namelijk altijd een eenmalig incident zijn, waar ik eerlijk gezegd niet van uit ga als k die verhalen van je zo hoor. 't Ligt denk k gwoon aan je CD en vast niet aan je xbox. De game komt immers van je CD af en niet van de XBOX. Gwoon inruilen die handel.