Square en Enix gaan samen door als Square Enix

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Somnium, 26 nov 2002.

1. Somnium

Somnium Guest

http://www.gamer.nl/nieuws/15530/

Square ontwikkelt al voor de GameCube en de GBA, zie Final Fantasy: Crystal Chronicle voor de GameCube en Final Fantasy Tactics, Final Fantasy: Crystal Chronicle en Secret of Mana voor de GBA.
    Betekent dit Dragon Quest van Enix op de GameCube? :9

PS: Beide developpers, Square en Enix, hebben hun Japanse trots en kunnen Microsoft niet luchten, dus reken maar niet op games van Square Enix op de Xbox :D

2. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus? :{

3. Somnium

Somnium Guest

Ik denk dat de GameCube bij deze samen met Playstation 2 een veldslag heeft gewonnen, wat betreft de Console Wars :p

4. the_mad_man

the_mad_man True Noir

Leuk Bevonden:
    0
    kerel
    final fantasy op de gc was eenmalig.
    als ze eenmalig een spel maken wil het niet zeggen dat ze blijven maken.
    en who cares about FF xbox heeft fable:D :cool:

5. Somnium

Somnium Guest

WTF is Fable? :9 Vraag een leek wat Fable is, dan zegt 'ie "Fable? Fabel? Aaah de fabeltjeskrant!" Vraag een leek wat Final Fantasy is, dan zegt 'ie "Aah dat zijn die coole games voor de Playstation" En over een paar jaar is het "Aah dat zijn die coole games voor de GameCube en Playstation"

Final Fantasy: Crystal Chronicle is pas de eerste FF game die op de Cube uitkomt en er zullen er meer komen, zoek maar in het archief van Cube.IGN.

6. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    omdat gamecube en ps2 square enix hebben?:{

whahahaha nou ....droom jij eens lekker verder:p

xbox kan square enix missen als een boer met kiespijn:D (net als ik trouwens)

xbox:
    Rare}:]
    bungie(halo 1-2)
    big blue box(fable)

jij brengt het meer als een developers war8)

7. ITNL

ITNL Guest

de FF serie is na 7 een en al rommel dus who cares....

8. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Somnium, jij ziet hier bij elk nieuwtje voor de Cube op XBW te posten en ons een beetje zit "over te halen" om ook een Cube te kopen en hoe superieus de Cube wel niet is, als je het nou gewoon meld, vind ik het best, maar moet het nou altijd dat je zegt zovan: " Ja de Xbox heeft dit lekker niet " etc. heel irritant vind ik dit, maja :)

9. Somnium

Somnium Guest

Oh gaan we het zo doen?

GameCube
    Camelot: Golden Sun
    Silicon Knights: Eternal Darkness
    Retro Studios: Metroid Prime
    HAL Laboratory: Super Smash Bros. Melee
    Factor 5: Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader
    Intelligent Systems: Metroid Fusion
    NST: 1080: Avalanche
    GameFreak: Pokémon Gameboy games
    Treasure: Ikaruga
    Brownie Brown: Magical Vacation
    Zoonami: Oud werknemers van Rare, waar onder team leider van het GoldenEye en Perfect Dark team!!! :9

10. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Oh ja hoor, komt ie weer met een lijstje.

Ik zal heel eerlijk zijn, die spellen die je noemt interesseren me niet en zeggen me nog minder als alle vorige lijstjes.
    Als je zonodig waardering nodig hebt probeer het op een Nintendo forum, want ik denk dat minstens 80% van de mensen hier geen interesse heeft in die GC spellen.

11. Somnium

Somnium Guest

Je kent de games wel, je doet alleen als of je ze niet kent.. Anyway het zijn de beste games die er zijn en ze liggen ver boven het gemiddelde niveau van de Xbox games.

12. Somnium

Somnium Guest

Nogmaals, ik zette een lijstje neer omdat xbox-control begon met een lijstje van 3 (!!) developpers..

13. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, leuk voor je, maar het boeit ons geen fuck ( de meeste tenminste niet ). Je zit hier op een Xbox forum en zit ons een beetje lastig te vallen met je Kubus games, die MIJ iig niet aanspreken, laat ik duidelijker zijn, de meeste ken ik niet eens, dus ga ff andere mensen lastig vallen met je Calimero gedrag tegenover ons.

14. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Tuurlijk ken ik ze, maar met mijn 27 jaren heb ik geen behoefte aan ssb:m of pokemon.
    Met mario heb ik me altijd leuk vermaakt, maar als je er 5 of 6 heb gespeeld, geeft nummertje 7 mij geen verrassingen meer.

Tja en als jij vind dat die spellen ver boven het gemiddelde niveau van Xbox spellen ligt, dan zegt dat waarschijnlijk meer over jouw niveau, dan over het niveau van de Xbox spellen.

15. Somnium

Somnium Guest

Zie mijn Gamerankings.com top 10 topic eens, dan zie je wat professionele sites en bladen vinden van die Nintendo games, dat zegt wat over mijn niveau en wat ik leuk vind: toppers!

16. ITNL

ITNL Guest

ja rot op ventje van 10 met je spellen die voor dezelfde leeftijd zijn. die games die in jouw lijstje staan zijn stuk voor stuk brak. en over rare gesproken. welke console heeft rare ook alweer??????

17. Somnium

Somnium Guest

Rare is niks meer.. De beste developpers zijn vertrokken naar Zoonami en Free Radical Design.. :9

Anyway ik ben 14, maar wat maakt leeftijd uit?

18. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Als jij toppers had leuk gevonden had je ook een PS2 en een Xbox gehad, elke console heeft zijn toppers.

19. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, de typische Cube fanboy reactie, wat is dat toch, toen Rare nog bij Nintendo was zaten jullie ons daarmee lastig te vallen, en nu zeggen ze allemaal; " Ja Rare, is de helft al weg naar andere teams, stelt niks meer voor ".
    Tuurlijk als jij dat vind, en denkt dat er geen nieuw talent is, moet je dat vooral geloven, terwijl ik lekker Perfect Dark 2 zit te spelen, maar goed dat wordt toch een boutspel he :) .

20. Somnium

Somnium Guest

Het zal in ieder geval nooit GoldenEye overtreffen.. Let op mijn woorden.. Anyway zoals je in de top 10 ziet zijn de beste games voor Nintendo consoles.. En denk jij dat Star Fox Adventures een topper is geworden? Nee zeker niet! Wel een goede game, maar geen system-selling game..

Deel Deze Pagina