ee ik had een vraag over bij het spel Saints row 2 kun je badges online verdienen.Alleen 1 badge heet de partyanimal badge en die krijg je door een party te starten en die te winnen.Maar hoe moet dat? Ik heb wel es groep creeren gedaan maar dan kwam er iets raars uit. p.s. als dit topic verkeerd is geplaatst verzet dan maar ofzo. Als ik een keer meer vragen heb over de game stel ik ze wel in dit topic
je kunt ze volgens mij beter in dit topic stellen http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=120430&page=53&highlight=saints row want de kans dat dit topic nog open is op het moment dat je nog meer rare vragen gaat stellen is niet zo heel groot
Zie hierboven, in die thread kan je je vraag stellen. Zie ook deze (zoveelste) waarschuwing in je laatste topic: Je hebt het even volgehouden maar het is nog altijd niet duidelijk, ook dit was weer makkelijk op te zoeken met de zoekfunctie maar dat is zo te zien nog altijd te veel gevraagd. Bij deze krijg je dus een OW want we blijven niet bezig. Neem daarom nu eens de moeite om [search]de zoekfunctie[/search] te gebruiken, zo blijft het overzichtelijk en het scheelt een hoop gezeur. -Slotje