Sreenshots eind half life 2 te koop op ebay

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoparHotrod, 14 nov 2004.

1. MoparHotrod

MoparHotrod 351 cui Cleveland

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net op een site dat er iemand zo wanhopig is om de screenshots van het eind van half life 2 te verkopen op ebay........best triest :mad: ......
    Wat zouden jullie er voor geven?? ik persoonlijk nix......

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    zou makkelijk zijn als je een link zou posten

3. MoparHotrod

MoparHotrod 351 cui Cleveland

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees dat ze te koop zijn....ik heb nog niet gezocht.....want ben er ook niet in geinteresseerd!!! dus voor diegene die het willen hebben.....veel plezier met zoeken!

4. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    XBOX forum.......verkeerd neergezet ;)

Wel triest, wie gaat er ou betalen voor een spoiler, waarvan de echtheid niet te checken is....

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    nee volgens mij heeft nog niemand HL² gespeeld (op de makers na)omdat het nog niet is vrijgegeven via Stream

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat betekend nie dat het nie te spelen was, knuppels speelde halo2 ook al veel eerder dan de release date hoor...

7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kzou der geen cent aan uit willen geven... dat Half Life interesseert me namelijk niet

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het een beetje zielig, op wat voor manieren sommige mensen geld proberen te vangen.
    Ze brengen zichzelf alleen maar in de problemen omdat ze zo laten zien dat ze een illegale versie hebben (als het spel nog niet uit is wanneer hij de screens laat zien), dus eBasy zal daar wel tegen optreden.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    je moet voordat je HL² wilt spelen iets via Steam downloaden.En tot nu toe is het bestand nog niet vrijgegeven door Valve (gebeurt dinsdag volgens mij).Misschien kun je HL² al downloaden,spelen kun je het nog niet(en zal waarschijnlijk met een illigale versie ook niet zo snal gaan)

_O_ Hulde aan Valve _O_

10. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg gwn dat de bron van jouw informatie gamer.nl is en zo dat mensen het verhaal beter kunnen lezen dat het onduidelijke gebrabbel wat jij hebt neergezet. :D

11. FabianNL

FabianNL Guest

hahaha, ok, dit slaat echt allemaal nergens op wat jullie hier neerzetten (wat komt door de debiel slechte openings post)
    het gaat er namleijk om dat iemand een nieuwe PC wil om HL2 te willen spelen, deze kan ie niet betalen dus vraagt ie gewoon om geld, en ja, degene die betaalt krijgt dan als ie HL2 heeft uitgespeelt een screen daarvan maar ja, dat is meer iets omdat ie anders het niet op ebay kan zetten of iets dergelijks ;)
    bron: http://www.gamer.nl/nieuws/24321 (kan je meteen ff kijken of ik het nou wel allemaal goed heb verteld ;) )

12. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had het al gelezen, leuke poging maar dan kan je net zo goed een advertentie plaatsen: Nieuwe PC nodig, krijg je een uur lang mijn zus _0/

13. neo55

neo55 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik Vind Het Echt Triest....Ik heb de Beta gespeelt hij is natuurlijk top maar om screenshots te verkopen.......Dat is Zwaar Triest.
    Iniedergeval ik zal er geen Cent aan uitgeven!

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, hij ligt al in de winkels. Maar hij is nog niet te spelen, vanwege een bestand dat eerst moet worden geactiveerd, maar dat gebeurd dinsdag pas. Nu weten velen gamers dit nu dan wel (bron:gamer.nl), maar moet je nagaan wat mensen die er verder helemaal geen weet van hebben zich nu voelen. Die kopen gewoon een product in de winkel, en hij doet het niet zonder dat ze begrijpen wat er aan de hand is. Lullig....

15. neo55

neo55 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou.....Ja Eigelijk Wel:)

Deel Deze Pagina