SSI 2 en Rallisport plz... help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfsflames, 13 aug 2002.

1. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Ik weet het jullie gaan zeggen dat ik moet rond zoeken enzo. Maar ik wil graag volledige informatie van DE gamers, die deze twee spellen hebben gespeeld. Nou om te beginnen ik zit dus te twijfelen tussen deze twee. Omdat XBOXWORLD geen Review heeft van ISS 2. Wil ik het jullie toch wel ff vragen. Welk punt zouden jullie het geven. Maar ook het punt van Rallysport. Een beetje info wil ik weten. Over wat de multiplayer aspecten zijn en/of het spel lang boeit. Of het moeilijk is. Daarom bedankt alvast voor jullie medewerking. Groetjes

En waar kan ik ISS 2 kopen? Want ik heb toch gelijk dat er nu 2 goeie uit zijn? ( FIFA en ISS)

Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2002
  2. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    als je Rallisport koopt en je houd van racen zit je altijd goed.
    IIS 2 weet ik nie

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ISS2 heeft een meer arcade achtige feeling waardoor hij beter speelbaar word en ook leuker in multiplayer (PU gaf ISS2 hoger punt als FIFA2002 als je dat ook iets boeit) Ik ben tenminste blij dat ik ISS2 heb inplaats van FIFA want ik erger me mateloos aan het ballet voetbal van fifa en die animaties die 55 uur duren en die afgelopen moeten zijn voordat er een andere ingezet kan worden (waardoor de tegenstander al weg is en 66 keer van 20 meter achter de 26 scoort want echte voetballers kunnen dat toch ook de bal 66 keer precies de kruising in laten draaien ]:- )

En over Rallisport deze game is heel goed in multiplayer en je hebt echt het gevoel dat je super snel gaat. Alleen in single player vind ik pgr beter maar multiplayer raad ik toch Rallisport aan.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik wou ISS2 niet eens reviewen omdat ik het zon enorm brak spel vond, had geen zin om me er in te verdiepen, heb hem wel gehad.

5. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

thx maar ehm weet jij sites waar ik ehm kan kopen?

6. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

iemand weet voor ISS een goedkope site of heeft hem zelf in de aanbieding?

7. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Geen voetbalfan zeker?

Gewoon even op XBazar zoeken, om de zoveel tijd is er wel één in de aanbieding.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hehe datd acht jij :) Tis dat ik niet meer op voetbal zit maar dat had andere redenen. Ik houd van een goed voetbalspel, en PES is het enige dat voor mij telt :)

9. DennisBijl

DennisBijl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rallisport is een aanrader.
    Veel auto's(voor een rallygame),aardig wat circuits met afwisseling, het spel is zeer gedetailleerd;de bomen zien er uit als bomen zelfs als je dichtbij bent,de auto's zien er strak uit,je kan de auto naar de klote rijden en je merkt aan je besturing dat het effect heeft op het rijgedrag(het is cool om te proberen om je auto total loss te rijden), struiken kan je overheen rijden en dat zie en merk je ook,het geluid is goed er zit duidelijk verschil in de verschillende geluiden die de auto's produceren,het realisme van het spel vindt ik goed,de framerate is constant, het gevoel vansnelheid heb ik nog niet eerder meegemaakt in een spel,de multiplayer mogelijkheden heb ik eigenlijk niet echt bekeken dus weet ik er niet zoveel van.en het spel boeit zeker.helemaal als je een stuk verder bent gekomen want naarmate je verder komt unlock je andere banen en auto's; je begint met lichte auto's met weinig vermogen dus makkelijk te besturen,je 'eindigt' met zware auto's met veel vermogen dus lastiger te besturen maar voor mij een soort van uitdaging om die auto's perfect onder controle te krijgen.Ik vind het geen moeilijk spel als je de besturing onder de knie hebt wat met de zware auto's lastiger is dan met lichtere.
    Als je het spel uitspeelt op normal dan unlock je de mogelijkheid om de uphill tracks downhill te doen wat wel wat toevoegd aan het spel vind ik.Overigens is het gevoel van snelheid de ultieme reden om dit spel te halen echt je weet niet wat je meemaakt.
    Ik hoop dat je wat hebt aan deze "review".over iss2 kan ik heel duidelijk zijn ik heb het spel niet ook niet gespeeld dus ik weet niets over dat spel.Oh ja mijn punt voor RSC is 9.

Deel Deze Pagina