1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

SSX 3 of SSX on tour?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fusion, 10 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een nieuwe SSX game, maar kan niet kiezen
    tussen SSX3 en SSX ontour. Ik heb al wat reviews gelezen,
    maar ben er nog steeds niet uit. Daarom wil ik graag meningen
    van de echte kenners ;)

    Welke vind jij beter en waarom?
     
  2. Josso

    Josso Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebij en vind het 2 goede games.
    Er zijn wat verschillen, bij ssx 3 kun je alleen snowboarden, bij On Tour kun je ook nog skieën.

    Ik zou als ik jou was gewoon voor ssx on tour gaan omdat het niet zo veel verschild van ssx 3 maar wel verbeterde en nieuwe dingen bij krijgt.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    En ze zijn allebei maar 6 euro!
     
  4. Josso

    Josso Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, je zou ze ook makkelijk allebij kunnen kopen;) :b:
     
  5. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    ssx kon ook op de xb360 geloof ik, wellicht dat je dat nog belangrijk vind ? Persoonlijk vond ik SSX3 sowieso leuker.

    Trouwens kijk eens bij intertoys ... daar zijn ze beide voor 5 of 6 euro geweest. Denk dat er echter al veel weg is.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik heb SSX3 best veel gespeeld. 6-7 weken geleden ofzo heb ik On Tour gehaald, maar heb er nog niet veel meegedaan. Vond de interface vaak wat onduidelijk enzo. Wel mooi vormgegeven btw, die menu's, maar niet echt heel duidelijk wat je allemaal kunt en moet doen enzo. Bij SSX3 was dat allemaal wat makkelijker...

    Maar beide zijn gewoon hele goede games waarmee je je goed zult kunnen vermaken... en zoals eerder gezegd, ze zijn 6 euro per stuk, dus je kunt ze zelfs gewoon allebij kopen... (Intertoys btw)
     
  7. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    on tour is wel leuk, gewoon gaan met die banaan en erg grappig in elkaar gezet, groot voordeel heb je met dat er medeskiers en boarders zijn, das erg leuk wat je in ssx 3 niet hebt...
     
  8. FabianNL

    FabianNL Guest

    ik heb vorige week gekozen nog voor SSX 3, dit eigenlijk puur en alleen om het feit dat ze (blijkbaar) bij SSX on tour de hele vrijheid uit SSX3 hadden weg gehaald. En juist dat leek me super vet, en is het ook!
     
  9. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    bij ssx on tour kan je ook freeride doen hoor maar het skiegebied is lang niet zo groot als in SSX 3 maar wel ontzettend leuk
     
  10. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ssx on tour lijkt met het beste,,
    hoewel 3 ook leuk is :D
    jammer dat je niet kan skienen met 3
     
  11. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Fusion,
    Ik ben zelf geen kenner, maar als ik dit zo lees, denk ik dat je gewoon voor beiden kan gaan ;)
    Je hebt altijd mensen die het een leuk vinden en mensen die het andere leuker vinden.
    Voor deze prijs kan je ze net zo goed allebei aanschaffen en zelf een oordeel trekken.


    Voor deze lage prijzen kan je je er geen buil aan vallen he :)
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij mij in de buurt kosten ze nog 20. In Utrecht trouwens ook
    Tis niet zo dat die spellen bij iedere Intertoys ofzow zo goedkoop zijn
     
  13. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Persoonlijk zou ik voor SSX 3 gaam. Heb On Tour niet gepseeld, maar SSX 3 heb ik wel vele uurtjes in gestoken!
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ging ervan uit dat ze 6 euro waren.
    Zijn ze dat niet bij hem in de buurt, dan is het balen en moet 'ie er gewoon 1 kiezen.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is niet de bedoeling dat we threads gaan aanmaken voor vragen zoals:''welke game moet ik kopen?''
    Dat is een mening en die is van iedereen verschillend. Daarom dat het beter is om gewoon wat reviews te lezen en wat filmpjes te bekijken en kijk dan welke game jou het meeste aanspreekt.
    Het is dus niet nodig om hier een speciale thread voor aan te maken, dit kun je eventueel ook gewoon vragen in het SSX On Tour topic.

    Deze thread gaat dus op slot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina