1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] SSX 3

Discussie in 'Games' gestart door xbox-freack, 13 dec 2003.

  1. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft SSX3 en wat vind je ervan?
    ik heb het spel zelf en ik vind het een topgame!_O_
    beniewd wat jullie ervan vinden!
     
  2. Rens1984

    Rens1984 XBW blauwtje

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed goed goed. Hier is natuurlijk al uitgebreid over gepraat. Niet erg, want het is gewoon een heel goed spel. Intussen wel wat minpunten ontdekt. Zo vind ik dat er wel wat meer vrijheid in het spel had gemogen. Je gaat echt heel snel "off limits". Laatst ging ik zelfs in een half-pipe off limits.. was dus gewoon een bug. Ik heb nog niet echt het gevoel dat je overal heen kan op de berg, daar waar ik juist erg naar op zoek ben in een snowboard spel... Verder vind ik het gewoon een heel lekker adrenaline opwekkend spel met een hoge houdbaarheidsdatum. Voelt als 1 grote kermis attractie :p
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind hem echt TOP! _O_ Het hele uitbreiden van je personage is mooi, de enorme afstand van de piek naar beneden -> Superrr! _O_
    Ik kom woorden tekort, het is gewoon een rasechte topgame! _O_
     
  4. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik laatst ook. ik was een of andere super goeie combo aan het doen en het zag er allemaal nogal flitsend en snel uit. had zelf niet in de gaten wat ik aan het doen was, maar het ging in iedergeval goed en toen was ik ineens off-limits terwijl ik midden in het parcours zat. echt vreemd

    verder is het natuurlijk een super goed spel. hoe hebben jullie de camera trouwens staan. verweg zoals standaard of dichterbij? ik heb 'm dichterbij gezet dan zie je toch wat meer van hoe je je ventje aankleed en alle mooie trucjes.
     
  5. box_menno

    box_menno Fatboy slim addict..

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind er niks aan als ik een sportspel wil moet het wel realistisch zijn
     
  6. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    dat vind ik dus ook en ben ik voor amped 2 gegaan!!
     
  7. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is wel leuk maar dat is dan ook wel alles.
    Men spreekt van een ''hele'' berg maar dat is niet zo.
    Op het begin heb je wel wat vrijheid maar eenmaal je bij die splitsingen komt moet je toch parcours volgen.
    In amped had je nog een ECHTE berg ter beschikking!
    Het is wel een leuk spel maar amped is toch wel nog wat beter.
     
  8. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    is SSX3 echt zoveel beter dan Tricky?
     
  9. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind van wel
    maar zoals iedereen er hier over praat zou et miss beter zijn om amped2 te kopen 8)
     
  10. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb et ook al veel gehad dat ik off limits ben en op vele plaatsen is het idd een bug want ik ging een gewoon een bocht afsnijden en ik draaide en opeens was ik "off limits" terwijl ik zelfs nog op de juiste route zat maar anders wel een zalig goe spel...
     
  11. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen heeft natuurlijk andere mening, maar ik denk dat wanneer je echt het ultieme snowboard gevoel wilt hebben dat j echt voor amped moet gaan en ook als je dan neit zo erg hebt, dat je bijvoorbeeld met vrienden ff een baantje wilt nemen, want ssx3 is gewoon nep, met al die tricks enzo, de bergen waren tog ook zlefbedacht??nou, bij amped 2 zijn het echt bestaande bergen....maarja iedereen vind weer wat anders leuk de 1 gaat voor realistisch heid en de andere voor het arcade....zeg maar!!
     
  12. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah mar ik heb amped 2 nog niet gespeeld dus ik speel (logisch) liever SSX3 maar ik za wel eens de gelegenheid krijgen om amped eens te spelen....
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind SSX3 een stuk vermakelijker dan Amped om eerlijk te zijn :) Ik beleef gewoon veel meer lol aan SSX3. :)
     
  14. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je gelijk ik ga nu ook nie voor super-realistisch ook al is SSX3 soms wa overdreven...
     
  15. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja daarom zei ik ook dat iedereen een eigen mening heeft!!
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    klopt, ik had eerst Amped2 gekregen, maar die was me iets te serieus voor mijn gevoel, dus heb ik 'm omgeruilt voor SSX3 :)
    Nooit spijt van gekregn :)
     
  17. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik best geloven!
     
  18. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit Amped gespeeld.
    Wat ik wel kan vertellen is dat ik SSX3 een zeer vermakelijk spel vindt. Het is ook een niet al te moeilijk spel. Als je niet van realisme houd (wat Amped volgens mij wel is) kan ik je dit spel zeker aanraden!
     
  19. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook ssx3 en het is echt verslavend de1e en de 2e peak heb je best snel uitgespeeld maar bij de 3e peak ben best lang mee bezig
     
  20. Zhin

    Zhin Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag.....

    .....maar kan iemand mij uitleggen hoe je nou precies zo'n 'Uber-trick' of 'Super-Uber-trick' doet?
     

Deel Deze Pagina