ga nu mijn aggressive inline ruilen voor ssx tricky. dat komt omdat ik aggressive inline bijna uitgespeeld hebt, en nu wel begint te vervelen. maar ssx tricky is toch wel een gam die mij gaat bevallen als fan van tony hawk, amped, aggressive inline, etc. heb wel ssx op de ps2 gezien, maar ik die het telkens voor een korte tijd spelen, en bakte dus niks van de controls. maar ssx lijkt me veel fun, heb ik gelijk?
wat is er dan slecht aan deze port, gewoon omdat het meer van hetzelfde is of omdat de graphics slecht zijn?
er is volgens mij weinig toegevoegd. en de gfx zijn matig vind ik. maar welke games heb je, dan weet ik wat ik je zou kunnen aanraden.
ik heb nu 10 games, waarvan ik er 3 ruil pgr sega gt 2002 rsc nfs hp2 halo amped conflict desert storm en die ik ga ruilen morrowind aggressive inline dead or alive 3
ik heb ssx tricky en ik heb er veel plezier mee, de grafics zijn goed, in ieder geval heeft de xbox de beste grafics. het speel heeft een hoge replay value, snel ,actie veel tricks, ik vindt het wel een toppertje.
Weet er iemand of de Xbox-versie van SSX Trikkie ook DTS Interactive ondersteunt? De PS2 versie heeft dit namelijk wel, en dat klinkt toch wel zo ontiegelijk LEKKER!