SSX Tricky of Transworld Snowboarding?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SijmeZ, 20 jun 2002.

1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb een filmpie gezien van transboarding, en het ziet er echt strak uit! tuurlijk het is maar een filmpje, maar wel een strak filmpje! ik wil rond september/oktober een van deze twee games kopen, dus kom niet aan met ander koopadvies. nou weet ik dat ssx tricky al uit is en transboarding (is een afkorting, ik hoef geen verbeteringen plz) komt in de VS op 15 september uit, dus dat moet wel lukken. welke van deze games zou ik dan moeten kopen? ik moet zeggen ik hou wel van een mengsel van realisme en arcade, en hele mooie landschappen (transboarding zag er moooooi uit!), dus welke moet het worden? ps ik hou van multiplay en veel verschillende banen met een lange speeltijd (zeg maar pgr stijl, behalve dat verschillend dan).

edit: of moet ik deze spellen laten voor wat ze zijn en toch maar amped kopen?

Laatst bewerkt: 20 jun 2002
  2. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    koop geen amped.
    raad ik je echt niet aan.

wat ik je wel aanraad is Transworld Snowboarding.
    ssx tricky heb ik eergisteren gekocht een het is echt een heel vet spel, maar ik koop toch ook wel transworld snowboarding want ik hou ook van die dingen die jij net typte. mooie omgevingen en mix tussen arcade en reality.

maar als ik moest kiezen tussen de 2 zou ik transworld snowboarding nemen. en nogmaals neem geen amped(trouwens doe je er wel lang over voordat je amped uitgespeeld hebt maar dat is alleen omdat het zo moeilijk is en het zo vaak over moet doen)

ik hoop dat ik je geholpen heb.

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ok bedankt. heeft ssx tricky eigenlijk een beetje vette omgevingen, want transworld heeft hele mooie omgevingen en ook van die kampvuren waar je doorheen kunt springen en dan je board in de fik staat ( :9 ). ssx tricky is wel een goede arcade game (d8 ik?) maar volgens mij legt ie het op ssx tricky af op omgevingen en details.

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja de eerste 2 levels vind ik wel leuk maar de rest(9 of zo) is een beetje druk, en het zijn best smalle banen zeg maar.
    geen echte bergen.

als je iets wil weten over amped of ssx tricky vraag het maar

5. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    mij lijkt transworld snowboarding het best. als je die screens ziet :9 de herfst wordt een hele dure maand.
    TWS
    toejam&earl
    blinx
    splintercell
    deathrow
    mijn spaarcentjes:'-(

6. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    SSX tricky is echt wel ongelooflijke fun, maja, als gij echt zoveel geduld hebt om op dien Transworld te wachten....die ziet er inderdaad wel errug goe uit...

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan nog niet echt een mening van TWS hebben lijkt me :+ Doet mij namelijk gewoon aan Amped denken met soms wat urban settings..

8. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan alleen commentaar geven op SSX Tricky omdat alleen dat spel uit is.. Ik heb het ook, en het is zeker een zeer goede game die zeer fun is om te spelen.. Zeer goede fun gameplay, met redelijk goede graphics die een paar kleine steekjes laat vallen omdat het een PS2 port is (b.v. publiek van 2D sprites en heel afentoe beperkte drawdistance)..

Transworld snowboarding zal er zeker beter gaan uitzien dan SSX Tricky.. Simpelweg omdat het een nieuwer spel is, en het echt voor de Xbox gemaakt wordt.. Over de gameplay valt echter nog niks te zeggen, en gameplay is toch zeer belangrijk voor een game imo..

Als je niet kan wachten totdat TWS uitkomt dan doe je met SSX Tricky zeker geen miskoop, SSX Tricky is een echte AAA-titel..

Laatst bewerkt: 21 jun 2002
  9. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    jep ssx tricky is zeker een vette game, heb het bij een vriend op de ps2 gespeeld (sorry voor dit verraad hahaahah ;)), maar ik ga toch voor twsb. mede doordat het vette graphics heeft en over de gameplay: het is van de makers van supreme snowboarding en dat spel was verschrikkelijk mooi, verslavend en goede gameplay (stunts waren simpel en efficient). amped ga ik niet meer voor, het schijnt wel leuk te zijn maar ik heb nu al zolang gewacht dat dat ene maandje er nog wel bij kan :9

Deel Deze Pagina