Ik heb het wel gespeeld en het ziet er goed uit, maar als je een snowboard game wilt kopen zou ik Amped nemen.
Heb 't spel zelf en Amped heb ik gehad, maar verkocht. Vind SSX tricky het leukste. Veel meer arcade actie, humor, lekker batsen tegen elkaar, betere muziek. Als je van een sim achtig spel houdt komt amped beter in de buurt.
klopt, maar zelfs amped blijft slecht ( mijn mening toch, kspeel 'm tegenwoordig maar heel soms meer, voor wat afwisseling ) Als ik hem niet gekregen had door die xbox-actie had ik gegarandeerd spijt gehad van mijn geld.
amped vin ik bijna beter als halo(net niet), en halo vin ik de beste game die ik ooit op een console heb gespeeld. amped is gewoon super
Amped vind ik echt de pan uit zuigen, zo saai, grindbugs, jakkes. SSX Tricky daarintegen is echt een vet spelletje. Amped bijna beter dan Halo, bwahahhahaah, buiten het feit dat dat geen games zijn die je tegenover mekaar kan zetten, gaat dat toch echt nergens over. De rest zijn meningen maar die Halo vergelijking kan echt niet. :{
ga ik helemaal mee in... ik speel hem nooit tenzij ik ff zin heb in wat anders. Ik had hem verder niet gekocht als ik hem niet van ms kreeg denk ik...
amped is onbeschrijfelijk goed, maar ja, niet iedereen is het eens met mij, ben nu btw 10, ben druk met agressive inline en conflict desert storm nu, ik moet al die godverse sneeuwpoppen nog
Ik heb SSX Tricky, goed & leuk spel.. Maar ik heb verschillende preview movies gezien van Transworld Snowboarding op Gamespot, en dat ziet er echt gruwelijk goed uit.. Een soort mix tussen SSX & Amped.. Het komt 15 oktober in de US uit, ik weet niet wanneer hier, dus als je nog ff kan wachten zou ik dat dus ff doen totdat dat spel er is..
Late reactie misschien, maar ik vind Amped ook erg tof. Die had ik samen met Halo gekocht als mijn eerste twee spellen. Jammer dat je in Amped niet kunt racen en niet tegelijkertijd kunt boarden, maar verder is het supergaaf, erg moeilijk maar wel te doen, je komt steeds een stukje verder. Ook tof dat je nieuwe gear krijgt en daarmee je prestaties kunt verbeteren. Ik sta nu iets van 84 ofzo. Ik zag SSX voor 50 euro, maar ik lees nu dus dat het een beetje vreemd getekend is? Dan is Amped dus mooier.. (?)
Vreemd getekend, wat zeuren jullie nou, is gewoon arcade-cartoon achtig getekend. Spel is gewoon tof, leuke gameplay, lekker batsen en racen tegen elkaar, humor gewoon. Amped ook gehad, niets aan, saai gelijk weer verkocht. Maar ieder zijn smaak. Transworld snowboarding ziet er trouwens wel heel mooi uit.