[XOne] SSX

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 nov 2010.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Elkaars tijden verslaan is ook wel leuk maar het wordt pas echt leuk als je met zen allen in 1 sessie Trick It oid speelt.
     
  2. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is ie al gemaakt, maar zit Prins Friso ook in dit spel ;)!?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    1:45 vroeg toch ook niet om een val? :p

    Maar je maakt sneller een crappy, onstabiele landing dan dat je valt. Maar je kunt wel vallen.
    Hij was al gemaakt. :+ Misschien hét personage om mee te bewijzen dat je wel kunt vallen in de game. ;)

    En Bigkabuto, Lockum had een soortgelijke vraag een paar dagen terug:
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Al eerder gezegd, maar de banen zijn enorm groot en er zijn zoveel verschillende manieren om ze te rijden, dat je elkaar toch binnen 10 seconden kwijt zou zijn als je daadwerkelijk met elkaar racet.
     
  5. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan dus wel met elkaar racen of tricken, alleen dan moet je dus zelf een custom global event maken volgens mij? Dan gewoon je vrienden uitnodigen.

    Echter ga ik deze game daarvoor toch niet spelen. Het is al zo tof om tijden etc met elkaar te vergelijken. Dit is echt bij uitstek een game om je eigen grenzen te verleggen, niet om te kijken hoe jij het live doet tegen een ander iemand.
     
  6. x15killer

    x15killer XoTiC c3l

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik DENK dat het wel mogelijk zal zijn. lijkt me wel althans.... Zo zie je het namelijk ook in alle trailers. Toch blijft het een must-buy. :thumbs:
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854


    1:54, zie toch al een heleboel andere stukken die hij neemt vergeleken met Aernhem die ik nu zie als ghost. :+
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Mee eens, deed ik vroeger ook al met de oude SSX-games, tijden en trick-scores vergelijken met vrienden.

    Meer heb ik niet nodig qua MP.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Krijg je maar 1 ghost tegelijk te zien? =( Zou veel leuker zijn als je iedereen of iig wat meer dan 1 zou krijgen te zien. :9
     
  10. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Wel control setting gebruiken jullie het liefste? Standard of classic?
    Vind de graps met de triggers niet fijn werken. Springen met A is wel fijner.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vanaf 1:10 daar pakt hij de vele secondes, zware shortcut en grote boost-grind.

    Helaas ziet het er naar uit dat standard controls toch betere resultaten bieden :mad:.... aangezien je dan niet hoeft te switchen tussen analoge/d-pad. En dus sneller kan roteren meteen na bijv. een sprong.

    Zwaar minpunt (waarschijnlijk alleen IMO) aangezien SSX voor mij echt classic controls is. Dan zou ik nu moeten gaan switchen naar Standaard, natuurlijk wel te doen alleen vind het gewoon minder ssx.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Volgens mij je Xbox Live vriend die voor je staat en een bronzen, zilveren en gouden speler.
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij laat zelfs nog een paar steekjes vallen zie ik. Sloppy landings en onnodig jumpen bijvoorbeeld. Kan er denk ik nog wel 3 seconden van af halen. Vanmiddag even een half uurtje proberen!
     
  14. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh wat speelt de demo lekker zeg! Vind het eigenlijk alleen maar beter dat het online geen head to head races zijn, zo voorkom je iig een hoop frustraties en kan je je meer richten op het boarden zelf ipv alleen maar beuken :)
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    ach 't heeft allebei wel wat. Volgens mij kon je bij een bepaald ssx slaan? Dat was wel lachen :+ Beetje tegenstander van z'n board rammen.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Was dat niet bij Cool boarders?
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou ook nog wel kunnen best veel van die spelletjes gedaan altijd. Was helemaal weg van 1080 op de n64, helaas viel de cube versie zwaar tegen.

    Bij SSX Blur op de Wii kon je wel met sneeuwballen gooien. :+
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ga proberen vanavond eindelijk de demo te spelen!

    Kom iedere keer thuis, eet en douche en ben gewoon te moe om de xbox op te starten :x
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik kan dus serieus echt niet meer wachten... Voel me net zo'n klein kind een week voor kerstmis :+
     
  20. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was dat Tricky! Splitscreen fun tot de max haha :p
     

Deel Deze Pagina