1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stabiliteitsproblemen Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Zlatan, 24 okt 2001.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zlatan

    Zlatan Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    De 1e demounits van de Xbox zijn inmiddels in Amerikaanse winkels verschenen, maar niet zonder problemen. Verschillende winkels hebben de units uit moeten zetten doordat er constant problemen zijn met de consoles.

    Klanten die de machines wilden proberen kregen een laadschermpjes en de audio bij het menu begon dan te stotteren. Na herhaaldelijke pogingen verscheen uiteindelijk een scherm waarbij klanten werd geadviseerd een customer service repair service te bellen.

    De demoversies die in de winkels staan zijn waarschijnlijk indentiek aan de winkelversie.

    bron:gamers.nl

    hmmzz eerst de prijs nu dit gaat het nogwel goed komen met de xbox??
     
  2. Erikz

    Erikz WTFOMG!!11 LOLLOL~!1

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dit toch wel een beetje wordt opgeblazen, er waren namelijk maar een paar, stuk of 5 ofzo, die het niet goed deden, dat is 0,05% van de 10.000 units die Microsoft naar verschillende winkels heeft gestuurd, waarschijnelijk waren deze apparaten ook al niet goed toen ze bezorgt waren, waarom zou de rest het dan wel normaal doen???
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm, op de E3 liep de Xbox ook al te focken.. snie best, dan maargeen console :p
     
  4. Erikz

    Erikz WTFOMG!!11 LOLLOL~!1

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, ik denk niet dat op de E3 de uiteindelijke versie stond, en dat was er geloof ik ook maar 1
     
  5. Vegeta

    Vegeta Guest

    Op de E3 hadden waarschijnlijk gewoon een leeg omhulsel staan, volgens mij was alleen de PS2 en de GBA ook echt 'gevuld'. Maar toch weer problemen met de Xbox, ondanks die grote koeling. Word weer ff geld pompen voor M$, maar he, geld zat! :)
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Zelfde problemen bij elke console, alleen omdat dit de Xbox is van Microsoft word dit een beetje overtrokken en opgeblazen.

    Op een of andere manier wil iedereen dat de Xbox mislukt.
    Persoonlijk vind ik dat nogal Dom en Asociaal, maar tja wie ben ik.

    Waarom zou je Xbox willen ten onder zien gaan?

    Naja anyways, dit is dus niet belangrijk, opgeblazen nieuws.

    Als jij dadelijk een defecte Xbox heb ruil je hem om en krijg je er een die wel werkt. simplel

    Ik werkte bij een computer winkel en daar hadden we ook ramchips die niet werken en arde schijven die kapot ware, simpel zo werkt het. soms werkt er iets niet.
    nou en dan vind ik 0.05 procent heel erg aaridg gedaan.
     
  7. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik denk dat de X-boxen in de winkel nog beta versies zijn. Ik ga er toch wel vanuit dat micro$oft het iets beter doet met de console dan met zijn Windows, vol met bugs in het begin... Dit gebeurde ook met de PS2 in japan, vol met bugs, spellen die vast liepen, PS2 die het gewoon niet deden, de DVD drivers waren op een memorycard mee geleverd die men al vaak overschreef, voordat ze die hadden geinstaleerd, het spelen van de oude PSX games werkte ook vaak niet... het was één dikke zooi.. 'Gelukkig' was de hype zo succesvol dat Sony het toch voorelkaar kreeg de consoles te verkopen... vanwege hun die-hard-fans, maar die heeft de X-box nog niet...
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die Xbox Units liepen vast door verkeerde software (lees : Het waren games met fouten erin, die er nu uit zijn (dus betas))
     
  9. xug

    xug Guest

    Ik heb net een ralley van 24 uur achter de rug, het is nu 12:33AM en precies 24 uur geleden starte ik mijn XBox en heb de gehele tijd zonder ook maar een probleem gespeeld.

    Al die nonsens verhalen zijn uiteindelijk van de anti xbox sites geport !! :+

    Zo en nu naar bed, want twee dagen op de been is ook niet alles, morgen weer verder met mijn HALO and PGR ;)
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jij woont in amerika toch..? :)

    Welk rally spel was dat dan?
     
  11. Thijs

    Thijs You like Pain?

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Xbox problemen komen ook omdat het ding in een plastic doos zit. En er zitten geen gaten in, dus die ventilator heeft dan ook helemaal geen ruk zin. Omdat er dan geen koele lucht bij kan komen, word die Hardware warm, en loopt dat ding vast
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    als jij de achterkant hebt gezien dan is die zowat helemaal open.. en er zit een ventilator in die 2x zo groot is dan die van de DC..
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    hij heeft het over de stands
     
  14. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    8) het zijn de oyz van Microsoft die er achter zitten die zijn niet zo stom om t door een kleine glitch te laten verkloten dnek ik..de X-BoX heeft teveel geld en tijd gekost om dat te laten gebeuren...I think :)

    :'-(
     
  15. xug

    xug Guest

    Yep Dutchie in de States ;)

    Project Gotham Racing !!

    Dit race spel is nog beter dan GT3!

    Het lijkt wel of je naar Studio Sport kijkt, vooral als je race voorbij is (of je nou gewonnen of verloren heb) krijg je een herhaling van jouw race (compleet), deze herhaling geeft je kippevel, zo echt en zelfs de deuken die je er in heb gereden tijdens de race zie je erg duidelijke en ook hier bijna echt.
    Wat ook super is, is dat je race naam op de kentekenplaat word weergegeven tijdens de gehele race.

    Dit is echt een spel die een xbox freak in zijn dvd/xbox kast moet hebben staan.
     
  16. Thijs

    Thijs You like Pain?

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook naar de states.

    Ow en Wouter, ik zal eens even kijken naar zo'n Xbox stand. Dingen zijn erg mooi, maar de effectiveit is wat minder
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    dat van die kentekenplaat was ook al bij MSR, wel stoere optie trouwens :)

    maar Gotham is ook een erg goede racer.. en je hebt hem volgens mij ook niet zo 1, 2, 3 uitgespeeld omdat je ook gewoon de limits kan veranderen..
     
  18. BandOfBrothers

    BandOfBrothers Wow,There's Internet

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk ff aan een koelkast.
    Er wordt namelijk geen lucht erin geblazen maar warme lucht uit de xbox ontrokken(dus warme lucht eruit dus koeler binnen).
    Daarom blaast uit de ventilator warme lucht.
    En M$ hardware ben ik tevreden over, heb redelijk wat om mee te gamen(PC) maar over de software ben ik er niet zo over te spreken.
    Qua hardware heb ik daarom de xbox aangeschaft ook al is het de duurste console.
    Moet wel zeggen hij gaat richting reparatie vanwege het niet lezen van de games die ik heb (ook dvd's en audio)
    Maar ik kraak dit product van hun niet af, gewoon top.
     
  19. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Kon je het nou niet over je hart verkrijgen om een post van 1,5jaar geleden naar boven te halen? BTW hoe kom je op het idee?
     
  20. BandOfBrothers

    BandOfBrothers Wow,There's Internet

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees het forum rustig en als het open is reageer ik er gewoon op heel simpel niet moeilijk eraan.
    En ondanks dat het er al 1,5 jaar geleden al op zat zijn er klaarblijkelijk nog mensen die het lezen dusss?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina