1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stalen hoesjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door R-Y, 8 sep 2006.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Er komt ook een speciale edition uit van Gears of War met daaronder GoW in een steelcase. ;)
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Bedoel je deze ? :9

    [​IMG]

    _O_ _O_
     
  3. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nou niet echt bijzonder veel mooier dan een gewoon DVD-hoesje. Heb ook het liefst gewoon allemaal dezelfde hoesjes in de kast staan.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Ik zag de steelcase van Saints Row hier bij ons in de FRS liggen. Ik vond het er wel stoer uitzien :)
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind die stalen hoesjes juist lelijker, ook bij films ! Ongelovelijk dat mensen dit mooier vinden dan normale hoesjes...
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    al was mn hoesje van massief goud het boeit me echt niet hoe ie dr uitziet, zolang ik mn spel er in kan bewaren en het beschermt blijft vind ik het prima
     
  7. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de special edition juist mooier dan de normale, ik heb zelf Halo 2, Resident Evil 4 (ps2), Killzone (ps2) en binnenkort ook Saint Row en die zien er mooi uit.
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu Saints Row de speciale editie liggen, besteld bij Bol van de week. Wist niet eens dat ik de Steelbook kreeg, ging er gewoon van uit dat ik een normale hoes zou krijgen.. Is wel een ernstig mooie hoes. een van de betere.. Vind die van Doom3 ook nog wel wat hebben, maar de rest is allemaal veel te simpel. Deze ziet er echt uit alsof er tijd in is gestoken. daarnaast is de cover (ook bij de normale versie) sowieso al geil :9
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha,toch nog ééntje dat wakker blijkt te zijn...._O_ _O_
    Het zullen waarschijnlijk wel tinnen hoesjes zijn...net zoals bij halo2 LE destijds :+ :b: .
     
  10. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    idd de echte topgames in die hoesjes

    hoop dat ik me SR morgen ook in zo'n hoesje krijg
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  11. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet eens dat er een steelbook editie van Saints Row was! Dus ik ging vorige week naar de FRS, kreeg ik me toch een vet doosje in mijn klauwtjes! Echt heel vet! Ze moeten alleen oppassen dat niet elke middelmatige game zo'n hoesje krijgt, maar alleen de echte toppertjes.
     

Deel Deze Pagina