standaard controller

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mc Nays, 15 jul 2002.

  1. Mc Nays

    Mc Nays Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    even een vraagje: de controller die standaard is bijgevoegd, wanneer je een x-box koopt, is deze ook voorzien van een trilfuncie?

    groeten,
    MN:cool:
     
  2. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja , het is gewoon dezelfde controller die je in de winkel als Officiele Microsoft controller koopt.
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    bijna alle controllers zijn met trilfunctie!
    (dus ook 3rd partys)
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Alleen is de standaard controller enorm goed met die trilfunctie :) Geen enkele controller overtreft dat
     
  5. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    controller s is net zo goed hoor.:p
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    maar die is ook van MS en niet van een third party..
     
  7. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, maar jij zegt..... ach, je weet ook wel wat je zelf zegt.:+
     
  8. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Alleen gaan de knoppies wel heel snel meetrillen! (hier is ook al is een thread over geweest.) Vooral als je HALO speelt.

    Ik had eerst 1 controller en de spellen THPS3 en Munch's Oddysee. Daarna kreeg ik bij me reward pack o.a. HALO en nog een 2e controller. Ik speelde eerst alleen single-player HALO met m'n oude controller. Toen ging ik op vakantie met n paar vrienden (Xdoos mee natuurlijk) en het viel ons op dat de oude controller nogal meetrilde (je hoort de knopjes rammelen alstie hard gaat trillen), de nieuwe controller had hier geen last van en het was mij eerder ook nog niet opgevallen bij m'n oude controller (terwijl ik die toch al een paar maanden had).
    We hebben daar nogal intensief HALO co-op zitten spelen, en na 4 dagen begon die nieuwe controller ook met meetrillen!!! :mad: ]:-

    Ik weet niet of dit met 3rd party controllers ook zo is, maar ik vind dit best wel een beetje jammer eigenlijk...
     

Deel Deze Pagina