Standaard Email programma

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Doelie, 27 mrt 2007.

1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hey, hoe kan ik het standaard email van windows Vista veranderen? Ik heb nu dat Windows Mail maar ik wil dat Hotmail dit word
    En mijn andere vraag hoe maak je in windows Vista de pictogrammen op desktop kleiner ik heb reso al op hoogst enzo

Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  2. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je nou je Hotmail email ontvangen via Windows Mail of wat bedoel je precies?

De bureaublad snelkoppelingen kun je wel degelijk kleiner/groter maken:

Ctrl + scrollen op de desktop om je bureaublad snelkoppelingen te vergroten/verkleinen.

3. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Hotmail is geen mail-programma dus kan het nooit al default worden ingesteld.

Hoogstens kan je alle mailto: calls laten doorverwijzen naar je Hotmail maar aangezien daar weer timeouts op zitten, kan het zijn dat je elke keer weer je wachtwoord moet intikken.

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Op me vorige Pc had ik het wel dat als ik met een Macro toets drukte dat me standaard Email zal openen Hotmail zichzelf opende. Ik weet zeker dat ik het ergens heb veranderd.

5. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk in de extra software die voor je toetsenbord kan worden geinstalleerd of via een gevonden/geschreven macro die je hebt toegepast op een toets op je toetsenbord.

Hetzelfde heb ik hier ook: als ik op het mail-knopje druk op mijn toetsenbord, kan ik er van alles aan hangen. Logischerwijs Outlook maar als ik wil kan ik ook zeggen dat ik Patience op wil starten.

Maar je vraag hoe je Hotmail het standaard mail-programma laat zijn, dat kan in ieder geval niet.

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Okè danku :) :b:

Deel Deze Pagina