1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Citizen

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 11 mrt 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    1.1 is er kennelijk. Ik vroeg me af hoe het met de framerate en de verdere stabiele manier van spelen? Zijn hier al verbeteringen in, of is het nog net zo als eind vorig jaar toen alleen Arena Commander nog beschikbaar was?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De laadtijden zijn (flink) verbeterd. Tenminste, in de beta van 1.1 was dat zo. Ik neem aan dat dat meegenomen is naar de uiteindelijke versie. Framerate zal hetzelfde zijn.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Hebben ze eindelijk die laadtijden van een jaar verbeterd, heb ik geen pc. :mad:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit is iig hoe het tijdens die beta was


    De timers kloppen niet helemaal doordat mijn pc de hik kreeg tijdens het editten. Maar het verschil lijkt me ook zonder goede timers duidelijk. :+
     
  5. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Had hem ook weer eens aangeslingerd. Laattijden vond ik wel beter. Dit wordt best grafisch een zware game of niet? Kon hem op mijn laptop niet op 1080p draaien met een stabiele framerate (nvidia gtx 860m) man kan niet wachten tot de volle game uitkomt, kan ik eindelijk Han Solo na spelen


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.955
    [​IMG]

    Weapon customization in de FPS update. Best uitgebreid nog.

    [​IMG]
    mobiGlas map app.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een *heel* zware game ja. :+
    De echte optimalisatie moet nog komen, dus dat je het nu nog niet goed kan draaien wilt niet alles zeggen. Maar ja... krachtpatser required. :p
    :fry: Zoveel nutteloze customisation en nergens de belangrijkste optie? Skin van je gun veranderen. Felroze met neon gele strepen pls.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.955
    http://imgur.com/a/NtkGi

    Hier nog een gelekte release lijst van wat er nog moet komen. Hou er wel rekening mee dat elke patch tenminste 1 maand vertraging oploopt :+

    En ja, het is een vrij zware game. Ik kan met mijn i2500k en HD6970 de game redelijk draaien, moeten er niet al te gekke dingen gebeuren :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als dit echt de games der games gaat worden, dan schaf ik nieuwe shit aan voor mijn PC. :9:+
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Het moet sowieso nog gaandeweg geoptimaliseerd worden, net als de loading times. Alhoewel, de game komt natuurlijk officieel pas een stuk later uit, dus moet je inderdaad wel op hardware rond die periode gaan richten. :+
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Fuck it, toch maar weer op mijn PC gezet. Wat moet ik anders met die 500+ gigabyte die ik nog op mijn D schijf over heb. :+

    @DulleNL : Jouw maar even een like gegeven over die laadtijden post van je, maar ik had nog één vraagje: Hoe is het met de framerate gesteld? Ik heb een best goede PC, de betere onderdelen geïnstalleerd begin 2012, dus zou ik graag willen weten hoe de framerate overall is.

    Hier mijn specs:

    Naam van besturingssysteem Microsoft Windows 7 Home Premium (64 bit)
    Versie 6.1.7601 Service Pack 1 Build 7601
    Systeemfabrikant Gigabyte Technology Co., Ltd.
    Systeemmodel H61M-D2H-USB3
    Systeemtype Op x64-gebaseerde PC
    Processor Intel(R) Core(TM) i7-2600K CPU @ 3.40GHz, 3701 MHz, 4 core('s), 8 logische processor(s)
    BIOS-versie/datum Award Software International, Inc. F1, 5-9-2011
    SMBIOS-versie 2.4
    Geïnstalleerd fysiek geheugen (RAM) 8,00 GB
    Totaal fysiek geheugen 7,98 GB
    Beschikbaar fysiek geheugen 5,38 GB
    Totaal virtueel geheugen 16,0 GB
    Beschikbaar virtueel geheugen 12,2 GB
    Ruimte voor wisselbestand 7,98 GB

    Videokaart info:

    Naam NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
    Adaptertype GeForce GTX 560 Ti, compatibel met NVIDIA
    Beschrijving NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
    RAM-geheugen 1,00 GB (1.073.741.824 bytes)
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dat is niet echt meer een best goede PC :+

    Met die videokaart ga je het niet fatsoenlijk redden.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet op (Very) High nee. Op Low en Medium moet het prima te trekken zijn. Denk ik. Ik ben niet bekend met die videokaart. :fry:
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    1GB is tegenwoordig best weinig voor een videokaart. Vooral met de hoge resolutie textures die nu steeds meer gebruikt worden.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En tips wat ik zou moeten vervangen? Alleen videokaart of de hele zooi in één keer, met uitzondering van de harde schijven dan.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eerlijk gezegd zou ik niks vervangen. Nog niet iig. De game komt pas over ongeveer een jaar uit, het is nu moeilijk te zeggen welke specs het precies nodig gaat hebben. Misschien is dat wat je nu koopt volgend jaar al weer niet genoeg voor SC.

    Tenzij je het echt niet kunt hebben om tot die tijd met wat lagere settings te spelen...
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Inderdaad. Wanneer de game dichterbij release is kan ik volgens mij de hele PC wel weer vervangen :+
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik was het ook niet voor deze game alleen van plan, want met mijn games die ik nu op de PC heb staan red ik het zat. Ik denk dat ik over een jaar dan alleen de videokaart en processor vervang. Ik wil de boel wel een beetje fatsoenlijk kunnen draaien en opstarten. :+
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Met nieuwere processors zal je vast ook een nieuw moederbord nodig hebben die dan ook weer DDR4 geheugen nodig heeft :+
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Leuk, trek me maar weer 1000 piek uit de beurs. :p:+
     

Deel Deze Pagina