1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Citizen

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 11 mrt 2014.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Mijne, is nieuwer dus nog minder aan gewerkt. Wacht maar tot de nieuwe update :cool:

    Al gestemd? :9
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is wel echt een sexy ding zeg. :eek: Die van mij ziet er bijna 2ehands uit tov die van jou.
    En waarom heb jij een bed, terwijl mijn schip groter is en ik niks anders heb dan die cockpit en dat gangetje ernaartoe?
    De Aurora zou tenminste ook nog een bed hebben gehad. :mad:

    Nee, nog niet gestemd!
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Je kunt nog switchen! :+

    Er komt denk ik later wel een bed in, maar mijn schip is veel gebruikt door bounty hunters, vandaar dat je soms langer in space moet blijven :cool:

    Even kijken of mijn schip wel een Jump Engine heeft, anders wordt het lastig om naar andere systemen te vliegen :+

    Oh, er staat nog 'coming soon', ben benieuwd! :+
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2014
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat staat er bij die van mij? :+ (kun je dat vinden bij die specs pagina, of ergens ingame?)

    Switchen kan nog? Even kijken hoe, al doe ik het denk ik niet. Gewoon, anders blijf ik bezig. Hetzelfde als met mijn homemade Shepard in ME1; ik vond em lelijk, maar ik ging door. Uiteindelijk wel aan hem gehecht geraakt. :p Deze 2ehands look is perfect als beginnersschip. (ooit overtuig ik mezelf)

    Die Hangar is ook een heel stuk mooier. Die van mij is écht crappy. :D Waar zijn je visjes?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja, die vergat ik bijna te posten:

    [​IMG]

    Er zit zelfs een Halo helm in! :+

    Maar elk visje moet je apart kopen, dat doe ik nou ook weer niet :+

    Bij additional equipment, helemaal onderaan: https://robertsspaceindustries.com/ship-specs

    Mijn Hangar is erg mooi, wacht maar tot hij nog verder wordt uitgebreid, heb jij straks allemaal aftandse dingen :cool:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien kan ik ipv visjes beter ratten kopen! :+

    edit: additional equipment: None Equipped. Hmm.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2014
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Jouw hangar heeft natuurlijk al ratten :+

    Dan moet je die engine er los bijkopen denk ik. Volgens mij zitten tot nu toe alleen jump engines in de grote schepen, ik kan er naast zitten.

    Mijn schip heeft nog best veel graphic glitches en bugs. Die DFM moet maar snel komen :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe doe je nou de deur dicht van je schip als je eenmaal binnen bent? Ik zie bij jou niks openstaan. :p

    Ik vind wel dat het wat duidelijker mocht zijn waar je precies mee zit te interacten. Soms sta je 3 meter van bv de ladder af en denk je iets nieuws te hebben gevonden om mee te spelen. NOPE. Je klimt weer terug naar buiten. Argh 8)

    Ook nog uitzoeken wat ik hiermee kan;
    [​IMG]
    Als ik eenmaal in dat stoeltje zit kan ik niks. =(
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Met dat ding kan je je wapens uittesten. Via dat hologram dinges kan je de wapens selecteren. Hij doet het bij mij niet :mad:

    Ik kan gewoon de deur dichtdoen als ik er in zit, gewoon zelfde manier als ik hem opendoe.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ik klim dan dus gewoon weer terug naar beneden. Ook als ik achter het stuur zit lijk ik niet veel te kunnen doen. (misschien dat daar een knopje zat om alles dicht te doen)

    Dus toch een wapen afvuren in dat stoeltje. Was me nog niet gelukt. Nog maar eens spelen met dat hologram dinges dus. :p Misschien maar goed dat we nog niet naar buiten kunnen. Nu kunnen we (ik) de basis in een veilige omgeving leren zonder dat mijn verzekering direct overuren moet draaien. :+


    [​IMG]

    ...Al die verschillende merken etc. Weet je nog niet wat beter is. :+

    In dat plaatje ziet die van jou er trouwens minder mooi uit dan ie blijkbaar uiteindelijk in het echt is.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Gelukkig is de verzekering niet actief, dat gaat pas in als het echte spel uit is natuurlijk (zal ook wel in de Alpha/Beta actief worden, en daarna in de uiteindelijke release weer gereset worden) :+

    Officiële filmpje van de Avenger!

    [yt]aVaR1wHRWX0[/yt]

    Nice :cool:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hopelijk verlies je niet om de 2 weken je progress in de alpha/beta. Dat zou behoorlijk crap zijn. :mad:



    :cool:
    (er staat geen filmpje specifiek over de 300i op hun kanaal, alleen de andere betere 3xx modellen)

    Hopelijk krijgt die van mij ook nog een update. :p Nieuw likje verf. En als ze zoveel slaapruimtes in die van jou weten te proppen wil ik dat ook!
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Haha, komt vast goed! :+

    Ik denk dat er nog wel behoorlijke veranderingen komen met de DFM, moet ook wel, want dan moeten ze ook kunnen vliegen ipv mooi te zijn in de hangar :+

    Dat filmpje gaat toch over de 300i? Dat zeggen ze zelf :9

    Oja, bij 0:54 lijkt hij door een warpgate te gaan, maar dat kan ook iets anders zijn uiteraard :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, je hebt gelijk. De eerste keer toen ik het hoorde dacht ik 'wat een vreemd en lang type nummer'. Ik hoorde bijna niet de 'verborgen' 300i. 8)
    ...En daarnaast staat het typenummer op het dashboard.

    Ik moet een bril!
    En een gehoorapparaat.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Deze filmpjes zijn ook altijd wel leuk om te kijken: [yt]k9-wXjEggms[/yt]
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Nog steeds geen idee hoe ik de deuren weer dicht krijg. :+

    Vreemd hoe de game met 30fps aanvoelt alsof ik met 10fps speel.

    edit: @~9:30 in dat making of filmpje. Ik ga daar gewoon een paar uur rondfladderen. Dat is het soort vista's wat ik van deze game wil. :D

    edit2: Ook deze nog maar eens gekeken;
    [yt]HJsap-vZgiE[/yt]

    Dit is gewoon de game waar ik het meeste naar uitkijk.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2014
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ha! Ik zei het toch! :+

    Filmpje ook maar eens kijken, ik dacht dat het een aardig oud filmpje was, blijkbaar niet :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is wel een ouder filmpje, want daar wordt nog december genoemd voor de release van de DFM.

    Als ze al hun beloftes waar weten te maken wordt dit gewoon de beste game ooit. :cool:
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, dat heb ik ook. :+ Dit kan alleen nog maar in tranen eindigen. :D

    Ik had beter door kunnen gaan met het twijfelen over deze game en er verder niet veel aan denken. :9 Dan was de tijd tot aan de release een stuk sneller gegaan. Nu is er die marteling van mijn fantasie, en het idee dat het nog anderhalf jaar ofzo zal duren (2015 moet toch haalbaar zijn? :p)

    Nu ik dat filmpje weer heb bekeken zit ik ook met het probleem dat die DFM volgende maand gewoon lang niet genoeg gaat zijn. Fuck die domme deathmatch mode. Waar blijft het free-roamen?!
     

Deel Deze Pagina