1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Citizen

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 11 mrt 2014.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er zal ook veel zwart zijn, dus dat moet goed kunnen lijkt me! :+
    Datzelfde 275 dollar schip kun je ook ingame kopen.

    En tsja, dat risico loop je altijd, dat iemand een beter schip heeft dan waar jij op dat moment in zit. ;)
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Daarvoor koop ik ook nooit een shooter zoals Battlefield. Dan begin ik met een proppenschieter terwijl anderen high tech wapens hebben. Maar ja, ik ben echt op zoek naar games waar ik voor relatief weinig geld veel uren uit kan halen. Dit lijkt me vanwege het Buy to Play principe wel het soort game waar ik naar op zoek ben. Daarnaast ben ik een sci-fi geek, dus het klinkt allemaal zeer interessant. Dus de 40 dollar variant ga ik zeker overwegen, want volgende maand heb je die ruimtegevechten al.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet wat je hebt, het is hoe je het gebruikt! :cool:
    ofzo. :+

    Ik en mijn trouwe crew van ratten gaan alles overwinnen!

    Als genoeg mensen het hier gaan kopen zou het leuk kunnen zijn om een XBW org aan te maken.

    Pff, de laatste paar dagen ga ik naar bed en sta ik op met SC. Deze game is officieel overhyped. 8) Er kan niks dan teleurstelling komen.
    Deze toevallig laatst gekocht. Mooie timing met het eindelijk pledgen van deze game.
    [​IMG]

    En daardoor ben ik weer ongelofelijk aan het balen dat ik deze nooit heb af kunnen maken
    [​IMG]
    [​IMG]

    Wat een priegelwerk. :D Voelt kwalititatief ook heel goed aan. Maar het werd op een gegeven moment wat duur om wekelijks zo een €15 eraan uit te geven. En als je eenmaal 1 hebt gemist...

    /offoptic maar vaag gerelateerd. :+ Ik wilde jullie even verblijden met die random feiten.
    Geen dank.
    8)
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Random feiten, maar ik had het voor geen goud willen missen ;)

    Nou ja, impulsief als ik ben heb ik de 40 dollar versie gekocht. Dus 32 euro voor een uiteindelijk zeer grote game, dat lijkt me een goede deal. Maar waar kan ik die Hangar downloaden? Ik zie het 1, 2, 3 niet zo snel staan.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ah ja, thanks :)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vet hoor Dulle, jammer dat die grappen altijd veel kosten.

    Leuk dat je die hebt gekocht, hebben we alle drie een ander spaceship :+
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Maar ik heb de slechtste :emo:
    Als ik wat meer geld had gehad, dan zou ik ook wel een duurdere versie hebben gekocht. Maar ja, ik koop sowieso vrij weinig games, dus dit gun ik me dan wel (aangezien het spel met de release toch duurder is). Dan heb ik tenminste ook toegang tot de Alpha en de Beta. Ik word zo moe van die consolespellen tegenwoordig. Bijna geen vernieuwing. Ik zit constant dezelfde games te spelen, maar dan met mooiere graphics. Dus een project als Star Citizen steun ik dan graag. Dat heeft voor mij een ervaring te bieden wat ik nog niet gezien heb. Of ik er dan helemaal gegrepen door ga worden, dat kan ik nog niet zeggen. Maar het is voor mij wel uniek en het universum spreekt me zeker aan. Vanaf nu kan ik zonder verdere kosten spelen, dus dat is een oké systeem. In tegenstelling tot zo'n Elder Scrolls online waar je Gold én een maandelijks abonnement moet hebben. Daar begin ik niet aan.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Inderdaad, geen gepush van een uitgever, dat scheelt ook enorm. Ben echt benieuwd, de potentie is onwijs groot. We zullen het zien! :)
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik moet eerst maar genoeg geld hebben om een PC te maken die dit aan kan :p zit nu alleen wel te twijfelen of ik niet nu al een schip moet kopen.
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Mijn hangar is ook echt crap vergeleken met die andere. Ze willen je wel laten weten dat je de goedkoopste versie hebt gekocht. Ik heb alleen niet echt een geweldige FPS, maar ik kan de resolutie nog wel omlaag gooien als het echt problematisch wordt.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha uiteraard, ze zijn niet gek :+

    Het heeft me zelfs overgehaald om het schip te kopen die ik nu heb :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je de game toch al wilt kun je het net zo goed kopen, aangezien je dan goedkoper uit bent.

    Nounou, volgens mij begint iedereen met die hangar. Je hebt alleen halve garen die meer hebben uitgegeven voor een hangar met een nieuw likje verf. Als wij die mooiere hebben komt dat doordat we het echt hebben verdiend, niet omdat we meer geld hebben uitgegeven. :cool:

    Geen screenshots van je Aurora? :9
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    :mad:

    Je bent gewoon jaloers :mad:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je mocht willen dat je mijn ratten had. :cool: Veel betere huisdieren dan vissen!
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Prima, dan verwacht ik dat je die hangar voor altijd blijft houden en geen upgrade neemt :cool:
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen upgrade waar ik echt geld voor moet betalen nee! :+

    }:]

    Heb jij eigenlijk ook gelijk meer ruimte? Of heeft ie gewoon een mooi likje verf en een lift?
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ach ja, hoe vaak zal je in die Hangar komen als de game uiteindelijk uit is?

    Ik ben te lui om screenshots te maken van mijn Aurora, maar het is wel een flutschipje. Als je binnenkomt heb je links je bed en rechts de cockpit. Dat was het. Maar ja, het is dan wel de uitdaging om in de game een betere/mooiere te verdienen.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jij hebt tenminste een bed. ;)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als een hangarding al zo groot is zal de ruimte toch ook groot zijn?


    Als je eruit vliegt ziet er ook prachtig uit, maar hopelijk (en dat neem ik ook wel aan) is niet alles wat je op de achtergrond ziet gewoon een skybox, maar kun je er ook naartoe, eromheen en voorbij vliegen. Zoals die planeet @ 9:35 in dit filmpje


    Over customization
     

Deel Deze Pagina