Star Modjes !!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pablow, 17 sep 2003.

1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben sinds kort Star Members en dat is allemaal leuk en aardig (niet dan;) ). Maar ik zat zo te denken waarom geen Star Modjes (admins, mods, bazin's het maakt allemaal niet uit) gewoon in een maandelijkse pol hier op het forum. Dus dat de mebers 1x in de maand op hun favoriete crewlid van de maand stemd. Je kiest hem omdat je vind dat ie goed werk vericht op het forum of goed is in slotjes zetten :D enz enz... Wat denken jullie ervan?

Laatst bewerkt: 17 sep 2003
  2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    zie hier en hier

dus ik denk niet dat dat doorgaat..

3. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Leuk idee, mijn favorite mod :cool: Edit = wegens door lezen van tread =Als mensen zoals badkiller treads van vroeger op halen gaat het zeker niet doorgaan :mad: (niks persoonlijk hé)
    Maar je kunt het ook zo bezien, als er al treads over zijn is het een teken dat er veel belangstelling naar is en misschien wel doorgevoerd kan worden! :9

4. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Shit dacht echt dat ik de eerste was;) ! Maar ik snap niet waarom het geen goed idee zou zijn waarschijnlijk gaan ze dan (nog) meer hun best doen om het hier op orde te houden. We noemen het gewoon Xbw: Sterrenbeurs :cool: !

5. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Dat verband zie ik even niet:confused: .....

6. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    lees ff wat voor tegen-argument er in is gegeven mss dat je dan begrijpt waarom het niet door zal gaan (waarschijnlijk)...

7. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    wat zijn star members??

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Alle mods/admins houden zich bezig met nuttig werk op dit forum, daar zijn ze immers mod/admin voor. Dit idee is dus een beetje overbodig als je het mij vraagt.

Waarom zouden ze nog meer hun best moeten doen? Als members zich gewoon eens aan de regels zouden houden en minder zouden lopen zeuren om ieder klein dingetje, dan zouden ze juist minder hoeven te doen. Hebben ze tenminste weer eens tijd om te gamen e.d. ;)

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn Starmembers :eek:?

Weet alleen dat GothicRulez en Broes er een zijn :confused:.

10. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    raar dan, maar wat kan je er dan mee? :confused:

11. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    vind ik nu ook... (in mijn thread was het niet als doel dat de modjes beter hun best zouden doen maar leek mij gewoon leuk.. ;))

zij doen het hier al prima om het in orde te houden..
    en het zijn de membertjes die zich aan de regels moeten houden... vind ik dus....

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Elke maand belonen wij twee members voor hun werk voor de community, hun positieve bijdrage. Dat zijn Star-Members. Broes en Gothicrulez zijn een paar van die personen. Je bhoud die status overigens maar voor één maand, daarna heb je weer een normale user title en draagt iemand anders die titel :)

13. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk moet je als member je je aan de regels houden maar als je dat niet doen wie zijn er dan om jou te straffen? Juist de ''crew'' om het zo maar even af te korten. Ik vind gerust dat een mod die een maand extra goed werk leverd daar een pluimpje op mag krijgen, niet dan? Ik denk dat het best motiverend kan zijn, en dat kan toch alleen positief uitpakken...

Voor mensen die niet weten wat een Star Member is: Huppa

14. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ow dat klinkt wel leuk ja, je ben dan een soort van member van de maand?

Pablow,
    bedankt voor de link nou weet ik ook hoe het werkt 8)

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Precies ICE

16. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Haha :) !
    Maar wat vind jij erdan van WouteR of is dit niet zo goed idee als ik denk dat het is ....

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tsja, wat wil je er mee bereiken?

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Pablow wil jou graag in het zonnetje zetten Wouter, snap dat dan... ;)

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dáár is niks mis mee, maar ík verdien dat niet. Vandaar dat het geen goed idee is :D

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Maar wat beschouw je als "goed werk" dan? De een vind bijvoorbeeld het hanteren van een strenger beleid juist goed terwijl een ander er weer een hekel aan heeft. En zo kun je alles bekijken. De xboxworld.nl crew verdient alle lof van de wereld om de boel hier draaiende te houden, maar een populariteitspoll is echt niet de goede manier om dit te laten merken.

Deel Deze Pagina