Hallo alle xbw forum bezoekers,( met dank aan darkwing blijft hij open _0/ )
LEES DIT EERST: er word hier niet over illigale zooi gesproken ivb met forum regels etc, ik ben op zoek naar of de legale downloadable versie, of iemand die hem zou willen verkopen aan mij.
Ik zit met een probleem, Ik heb het spel Star Ocean2 al een lange tijd orgineel in mijn bezit, maar omdat ik deze game zo vaak gespeeld heb en nog steeds speel gaan mijn discs zo erg achteruit dat spelen helaas onmogelijk is geworden. ooit heb ik ook een copie gemaakt van de game om dit te voorkomen, maar heleaas ben ik die ook kwijt geraakt ik weet niet meer wat te doen. ik ben dus op internet gaan kijken, maar overal waar hij wordt aangeboden zijn de prijzen mij toch een beetje te hoog dus ik zoek een andere oplossing, zo heb ik elders op internet gelezen dat hij officieel te downloaden is geweest, maar na lang zoeken heb ik hem nog steeds niet gevonden. Misschien is er iemand op het forum die mij zou willen helpen zoeken, of iemand die deze game toevallig in zijn bezit heeft die hem af zou willen staan aan een erg grote fan, ik zou er desnoods voor willen betalen.
( of als iemand hem in bezit heeft post het dan hier ff, of stuur mij een PM )
alvast bedankt _0/
hier wat extra info:
Het gaat dus om de PS1 RPG Star Ocean: the second story
het voor printje van het doosje.
hier wat pics:
Laatst bewerkt: 16 jan 2005