1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars Battlefront II

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 apr 2017.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die plaatsen we in het no shit vakje:D Succes anders om een iemand 39 andere mensen te hosten haha.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die muziek tijdens de trailer ... fuuuuuuuuuuuuuuuuuck.

    DICE! WHY U DO THIZ!?
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Xwing was erg tof...
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Battlefront 2 zal drie keer zoveel content als voorganger bevatten

    Andrew Wilson, de CEO van Electronic Arts, heeft gezegd dat Star Wars Battlefront 2 drie keer zoveel content bevat als zijn voorganger. Ook heeft hij zich uitgelaten over de releasedatum van de andere Star Wars-games.

    Wilson benadrukt dat EA de feedback op het eerste deel serieus neemt en wijst hierbij op de toevoeging van de singleplayer aan de serie en een uitgebreide multiplayer. Ook hoopt hij als gevolg hiervan meer exemplaren te verkopen dan de 14 miljoen stuks van Star Wars Battlefront uit 2015.

    Daarnaast vertelde hij dat de andere Star Wars-games en nieuwe IP's vanaf het fiscale jaar van 2019 verschijnen, dat loopt van april 2018 tot maart 2019.

    "Gedurende het fiscale jaar van 2019 en daarna zal ons portfolio verder groeien. Er zullen nieuwe ervaringen zijn voor Battlefield-fans, onze Star Wars action-adventure zal zijn debut maken en later hebben we een nieuwe Star Wars-game van onze partners van Respawn. We zullen verder investeren in nieuwe IP's, inclusief de nieuwe game van Bioware en onze studio Motive."

    Star Wars Battlefront 2 verschijnt op 17 november.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Awwwww yissss..

    Queen Amidala d'r planeet verneuken!
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik hoop zo dat deze game gaat slagen, zeker met die vette screenshot hierboven erbij. Ook hoop ik dat de SP goed is en binnen het SW universum past. Het lijkt er echt op dat EA en Dice er een meer completere game van willen maken en dat juich ik alleen maar toe. BF 2 heeft dat niet zozeer nodig denk ik, maar het kan en gaat zeker bijdragen ben ik van overtuigd. Als het gaat zoals ik hoop dat het gaat, dan denk ik dat het zomaar betere ratings op kan gaan leveren in reviews. Laten we hopen!

    @Rampage : Ja, en dan als een imperial Amidala afschieten in MP. In SP kan ze onmogelijk zitten met de tijdlijn die ze volgen. :D
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wie zegt dat? :eek:

    Ik zie toch echt Republic Droid ships in de lucht. Die zijn na deel 3 toch "uitgezet".
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, als ze Amidala in de SP stoppen, de tijdlijn loopt daar rond ESB en ROTJ, dan is dat een paar episodes verder dan Revenge of the Sith, waar ze volgens de film gewoon dood gaat. Amidala is Padmé, de moeder van Luke en Leia, die dus na Episode III helemaal in geen enkel verhaal meer voor kan komen omdat ze na de bevalling immers overlijd. ;)
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ga je nu echt aan mij uitleggen hoe het Universum van Star Wars in elkaar steekt? :+

    De game speelt zich af van Prequels t/m The Last Jedi.
    Met andere woorden, het kan dus zo zijn dat je met Clonetroopers, Droids o.i.d speelt.

    Feit dat er nu Republic Droid schepen vliegen, die pas na Revenge of the Sith zijn gedeactiveerd, zou kunnen betekenen dat dit tussen 1 en 3 zichzelf afspeelt. Kortom, alles is mogelijk.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556


    ROGER FUCKING ROGER, DROIDIKAS ALLES.

    Anyway, leuk :)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909


    Pre-order geplaatst.

    Ziet er fakking vet uit. :D
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er grafisch goed uit. Denk alleen niet dat ik hem ga halen. Zeker niet op release of voor de MP.
    Deel 1 was oke maar heb het iets van 50 uur gespeeld. Na een tijdje werd het toch te simpel en was ik er klaar mee toen ik max rank was.
    Misschien haal ik deze wel een keer voor 15 euro ofzo voor de SP en de graphics op Scorpio.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben benieuwd of er nu wel classes zijn, al lijkt het er wel op.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599


    jackfrags gameplay:
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh shit.

     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heel erg nice allemaal. Zeer brute map lieten ze ook zien zeg. Benieuwd wanneer we campaign beelden krijgen.

    Ik hoop wel dat ze een beetje destruction toevoegen want gebouwen, pilaren, muurtjes worden helemaal de tyfus in geschoten maar ze blijven volledig intact. En bomen volledig statisch, Hmmmm. En ik weet het, de eerste Battlefront had dit ook niet, maar toch.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina