1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Denk dat ze er op de consoles nog wel mee "weg komen" maar voor de meeste pc spelers zal dit echt wel een deal breaker zijn
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt erop dat de beta open is he? Goh niet eens alleen voor EA Access dus. Of dat PS4 alleen de beta zou krijgen had ik ook nog wel zien gebeuren, gezien de marketing enzo. Heel erg tof dat we deze eerst kunnen testen en zo kort voor release zou moeten betekenen dat er nog weinig (technisch) zal veranderen.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom zou het in godsnaam alleen voor EA access zijn?
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind het nog geen rare gedachte... dat ze er bij EA zelf nog niet opgekomen zijn! Weer extra mensen een abbo aansmeren.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit bedoelde ik idd :)

    De echte Star Wars fan heeft dat er echt wel voor over.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoewel beta's tegenwoordig niet echt beta's maar zijn. Heeft dat totaal geen nut. Ze testen toch nog wat dingen en zo kan je nooit de PC testen die totaal anders is dan consoles.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Alleen voor EA Access lijkt mij sterk. Kan mij wel voorstellen dat het alleen voor mensen te spelen is die BF4 en/Hardline hebben en ze het dan een paar dagen later open gooien voor iedereen

    Hoe ging dat met de Hardline beta?Open voor iedereen of alleen voor de BF4 spelers?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee is gewoon open voor iedereen.
    Zelfde was voor Hardline. Bij BF4 was het alleen BF3 premium eerst en toen open. Maar daar zijn ze dus vanaf gestapt.
     
  9. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Al met al gewoon geweldig nieuws. Kunnen we checken of het iets is
     
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    dooie stromtroopers?:+
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Mijn vraag heeft even niets met de game, maar met Star Wars zelf te maken.

    Ik wil graag de films zien, maar in welke volgorde kan ik ze het beste kijken? De meningen zijn hier ontzettend over verdeeld merk ik wel op Internet.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hier ook hoor :+

    Ik heb 4-5-6 gekeken en deel 3, geen idee waarom ik de andere 2 niet heb gezien :+
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe heten 4 5 en 6 :D Hoor ik vaker.
     
  14. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik noem ze altijd The Empire Strikes Back en die andere vijf films.

    Zelf heb ik trouwens eerst 4-5-6 gekeken en daarna 1-2-3. Maar het kan in principe allebei. Bedenk wel dat 1-2-3 de kutste zijn en dat je daardoor misschien niet eens aan 4-5-6 toe gaat komen. :+
     
  15. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben 37, dus eerst 4,5,6 (en de Ewok film) gekeken en daarna 1,2,3. Aangezien 1,2,3 allemaal veel later zijn gemaakt . Met mijn zoon heb ik 1,2, 4,5,6 gekeken en dan 3 overgeslagen omdat die voor mijn zoontje van 7 te eng was nog om te kijken. Inmiddels trein gedaan en dan gewoon 1-6 gekeken. Het verhaal is dan meest logisch vind ik.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    4,5,6 zijn gewoon goed. De andere delen halen het niet bij deze eerste drie gemaakte films. Qua verhaal etc. Visueel zijn 1,2,3 natuurlijk veel beter maar goed, daar zit ook wel even een heel aantal jaar tussen.
    Ik kijk erg uit naar de nieuwe film maar ik ben bang dat het niveau van 4,5 en 6 nooit meer gehaald gaan worden.

    Ik ben 47 en heb ze inmiddels allemaal zo vaak gezien dat ik ze bijna woord voor woord kan navertellen. Al heb ik de laatste tijd geen films meer gekeken.
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hmmm... dus als starter is het het beste om 4 5 en 6 te kijken. Is deel 4 star wars episode 1 dan? Dit is heel verwarrend 8)

    Die hele oude hoef ik eigenlijk niet persé te zien. Waar moet ik dan starten? Met die hele oude bedoel ik die 70s films.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2015
  18. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    4,5 en 6 gaan kijken... dat zijn naar mijn mening de besten de rest vond ik crap
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Maar 4 5 en 6 zijn dus de eerste? Die echt oude.. episode iv v vi
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947

Deel Deze Pagina