Star Wars Battlefront De game is dus vandaag uitgekomen... En ik ben benieuwd wat mensen van de L!VE functie vinden! En hier kunnen we dna wel partijtjes afspreken enz! CYA _0/ Wat screens: Hier zijn wat filmpjes: http://media.xbox.ign.com/media/617/617665/vids_1.html www.gametrailers.com Op het IGN Board is jammergeboeg ook te lezen dat er veel LAG in de game is Ik hoop dat het wat meevalt!
ja, maar wat vinden mensen die deze game hebben aangeschaft nou van de live functie ? Misschien ga ik em dan ook aanschaffen!
Ik kirjg hem morgen binnen van GCshop! *) Ben benieuwd wat de emsnend ie hem nu hebben er van vinden....
Ik hoop dat ik hem morgen ook binnen krijg van gcshop (er stond verzonden dus grote kans),maar ik denk dat het een game is die de star wars licentie weer eer aan doet. En een vette live game
Ik heb hem niet besteld omdat ik voor Live Burnout 3 had besteld...maja...ik twijfel nu wel...als ie echt goed is...maja, na Halo 2 speel ik het nooit meer. Das een beetje twijfelgevalletje...ga hem denk ik wel huren als dat niet al te duur is..maar als het echt een Livetopper is...dan misschien toch aanschaffen.. ik wacht met smart op de eerste reports!
Ik heb net de screensshots van de game bekeken (op de mainpage) En ik moet zeggen dat ik die graphix voor de Gamecube zelfs nog lelijk vind ! Maar meestal zien de screens er ook iets slechter uit dan in het echt, is dat bij dit ook het geval En is deze game ook nog leuk als je niet van StarWars houd ?
Ja, daar zit ik ook een beetje mee. Ik hen helemaal niks met Star Wars, maar het is gewoon Batteliefd in een ander jasje, dus mensen is het wat?
de demo op de ps2 vond ik weinig hoopgevend op het gebied van gameplay, maar ik ben idd benieuwd wat de mensen ervan vinden.
Bekijk de filmpjes zou ik zeggen http://media.xbox.ign.com/media/617/617665/vids_1.html Dat ziet er dus veel beter uit als de screens....
Stop met die kwelling! Neee! Ik moet nog tot morgen wachten, om te kijken OF ze hem hier al hebben Maar ik kijk er erg naar uit!
Ik heb hem sinds gister voor de PC, en die is lelijker als de xbox versie (schijnt) ik vind hem helemaal niet tegenvallen, vooral online zijn dogfights met Tie-fighters zeker een aanrader, ik denk dat de xboxversie in grote lijnen hetzelfde is dus zeker een aanrader!En zowieso een must-have voor de mensen met L!VE