Star wars: episode 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vegeta, 2 mei 2005.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Aangezien er nog geen topic is en hij vrijdag moet uitkomen. Zijn er nog mensen die de game gaan kopen want ikzelf zit te twijfelen als ik naar de filmpjes kijk maar als ik dan Anakin weer met zijn kap over zijn hoofd zie lopen twijfel ik niet meer.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb ik ga de game zeker halen ... spel ziet er goed uit :)
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ja maar soms als ik naar screens en filmpjes kijk heb ik iets van dat al die moves irritant gaan worden en dan het gewoon de game obi-wan is alleen dan in mooier jasje
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah obi-wan was crap ... deze screens zien er vet uit ... echter heb ik een slecht gevoel met de camera standpunten :eek:
     
  5. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    ik ga wel naar de film kijken boeit me wat meer:p
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik ga het spel iig niet spelen voordat ik de film heb gezien (hoewel ik toch wel weet hoe het afloopt :+, maar de aanloop daarnatoe weet ik niet en ik beleef dat liever in de bios dan in de game.)...
    Zag er wel goed uit, maja, geldgebrek he. Er zijn zoveel goede spellen...ik denk dat ik deze uitzit en wacht op Battefront II.
     
  7. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem denk ik wel halen maar dan wel na de film ik wil die kleine dingen en alles liever in de film te weten komen.
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    zag van de week iemand Star War Lego spelen, zag er wel stoer uit _O_
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    jep daar ben ik bang om, of dat die moves die je allemaal kan doen alleen echt werken als de droids precies op hun goede plek staan.

    en tja op de film wacht is ook een goed idee.... maar aan andere kant ook weer niet blijft gewoon cool.
     
  10. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    eerst de film :) dan het spel. Die film wordt echt TE goed
     
  11. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vond de game obiwan echt leuk... ondanks alle slechte recensies heb ik hem gewoon uitgespeeld. Vooral het zwaardgebruik met de rechter stick is echt een uitvinding... Ik wil eerst ff wat meer van het nieuwe starwarsspel weten voordat ik weet of ik hem ga halen.
     
  12. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze ga ik zeker halen! Er er is ook co-op te unlocken en er is een versus mode. Vette shit dus. Ik heb in totaal al ongeveer 12 volle minuten van de film gezien en....dit wordt de allervetste film ooit!!!! Voor mij dan...
     
  13. Xboxsoldier

    Xboxsoldier unreal !

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit dan, starwars 3: the revenge of the sith ? :eek:
     
  14. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
  15. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga 100% zeker naar de bios voor de film maar het spel koop ik wel als het in de winkel ligt voor 25 euro
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    damn ik weet zeker dat ik hem ga halen, na al die nieuwe coole screenshot (zeker screenshot 82 waar Obi wan die deur het open gemaakt met ze lightsaber, zoals ze vaker in de film doen) vind ik de game echt een must
    en J-Johny weet je zeker dat er een co-op in komt voor de gewone levels dus al la halo? want dat zou het echt nog mooier maken. Daar heb ik namelijk nog niks over gelezen.

    en weet iemand of je ook delen speelt met Anakin als hij zijn Darth pak aan heeft?? dat zou goud zijn, lekker iedereen grippen


    btw mensen bij de free recordshop is de ps2 versie goedkoper (niet dat ik diedaardoor heb gekocht maar toch)
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  17. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu en hij is zeker wel vet! En WEL mooi...tegenwoordig lijkt het erop of alles er zo uit moet zien als Ninja Gaiden en Half Life 2 anders vind men het al lelijk....nou dit ziet er niet zo uit als die 2 spellen, maar is zeker wel mooi.
    De Gameplay is heerlijk. Super soepel en reageert perfect. De Force krachten zijn ook te vet. Heerlijk om een clonetrooper op te pakken en tegen 4 van zijn maten te smijten. Of ze van de kant de afgrond in te duwen. Vetste is nog wel dat je dingen naar je tegenstanders toe kan gooien zoals in de films ook altijd gebeurt. Dit gaat allemaal best makkelijk.

    @Sith Vegeta: De co-op mode moet je unlocken en dan kan je NIET de normale verhaallijn volgen. Dit zijn gewoon verzonnen levels, zonder echte verhaallijn.
    Je kan Darth Vader in zn zwarte pak unlocken, MAAR alleen gebruiken in multiplayer versus mode (dit heb ik gelezen en is zeker). (ps: dragonball z en star wars zijn ook mijn favourieten, kijkend naar je naam :))

    Al met al is dit een vet actiespel die niet moeilijk is om uit te spelen, want ben al bij het gevecht Obi-Wan tegen Anakin op die lava planeet (nonstop spelen hoor). Het spel heeft de coole aspecten van Jedi Powerbattles overgenomen, namelijk de non-stop acties en het level-up systeem waarmee je nieuwe combo's kunt krijgen en je Force Krachten sterker kunt maken. Let wel op dat dit spel ongeveer 12 minuten echte filmbeelden heeft van de film, dus als je dit uitspeeld is de hele film verraden. Wel moet ik zeggen dat ik dit spel met mn neef heb gespeeld die geen Star Wars fan is en daarna had ik Lego Star Wars met hem gespeeld ook op de Xbox. Hij zei uit zichzelf dat ie Lego Star Wars veel vetter vond, maar hij had dan ook de verhaallijn van Episode 3 de game niet gespeeld en alleen versus en Co-op en dat vond ie wel grappig. Ik kan je dit spel in elk geval wel aanraden.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    damn heb hem vandaag besteld bij free record shop want hij lag er gisteren nog niet en vandaag zijn de winkels dicht ( en kreeg als ik op internet besteld en gewoon afhaalde in de winkel 5 euro korting omdat het5 mei is ofzo (dus 48 euro voor de game met free-id) maar nu kan ik niet wachten zeg. wanneer heb jij hem gekocht? en op welke moeilijkheidsgraad speel je hem???

    relaxt die co-op (dus nog extra levels naast single player voor met zijn tweeen? hahah super)

    en beters dat ie op jedi powerbattles lijkt die game heb ik nog steeds in me kast staan en ben ik ook weer aan het spelen nu ik moet wachten op Episode 3.

    Die lego Star wars game heb ik ook gezien (is het ook wat als je wat ouder bent want mij leek ie wel leuk)

    en over het veraden van de film tja we weten allemaal wie darth vader wordt de enige vraag die ik nog over de film heb is of jar jar nog in de afgrond word gegooid
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem ook net binnen :)

    Hij is vet!
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Is hij echt leuk. Of alleen maar voor tijdsverdrijf?
     

Deel Deze Pagina