Star Wars Episode III Revenge Of The Sith

Discussie in 'Algemeen' gestart door GalO, 12 mei 2005.

1. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ,,,,

Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  2. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ja die is best wel pittig eerste keer door welk stukje kom je niet?
    Want elke keer na zo'n filmpje ga je naar een andere plek en daarna gebruikt ie ook wat betere moves.
    Maar als je niet door dat stukje waarbij die droids hem komen helpen komt moet je links gaan en die droids de afgrond in gooien als het goed is zit er zo'n health surge.
    Let wel op dat zou ik dan met de tweede lading droids doen want die eerste komen van rechts als je die health surge hebt zou je wel genoeg health moeten hebben om hem te verslaan.
    Succes ermee.

3. Obi-Two-Kenobi

Obi-Two-Kenobi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Grievous wel vet met duel mode en ook count dooku ik vind star Wars egt te cool en ik zekers wel naar film.

_O_ _O_ YoDa _O_ _O_

LOTR (Sucks) :mad: :mad:
    SW ( Ruleed) _O_ _O_

4. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ,,,,

Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  5. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Men echt wel een goed spel, toch tot nu toe 1 van de betere starwars games.

Maar goed af en toe dus ook best pittig 8) .

Kan iemand mij vertellen hoe ik die grote spin achtige robots met die laser in het midden van zijn hoofd versla met Obi?

Thanx a lotta

Salva

6. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm tijdje geleden maar volgens mij moest je dichtbij genoeg komen een grijpactie doen.
    Dan jumpt je personage op zijn hoofd en dan kun je zwaaien met je lightsaber en herhaal het tot ie verslagen is.
    Let wel op op die krachtige straal daar moet je proberen overheen te blijven springen.

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan idd gewoon op hem afrennen en hem blijven aanvallen totdat hij countered (wegspringen dan!). Of op hem afrennen en hem "grijpen". Succes!

Net de game uitgespeeld. Erg vet! Vooral het alternate ending =P

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    lekker gamepjes is het vooral de dual mode dat iedereen lekker aan het knokken is met zijn eigen vechtstijl. Zeker Anakin heeft echt een coole vechtstijl met ronddraaien van lichtzwaard en die ene jedi Master (de master van diegene met die twee zwaarden) is echt snel in die mode. Ook Obi wan (oude) is wel sterk en tis verdomd leuk bonus level op de deathstar

enige nadeel vind ik co-op beetje tegenvallen was niet teveel moeite geweest om die levels met ze tweeen te kunnen laten spelen --> desnoods met Obi wan en Jarjar met een lichtzwaard ofzo. had niet geboeid zolang het maar met ze tween kon want was verdomd cool geweest

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Pas maar op dat je me niet nog bozer maakt want wat ik hier zie wat jij hier zegt: LOTR (Sucks) :mad: :mad:, dat kan bij mij niet door de beugel. Ik denk dat het een typfout van jouw is. 8) En wat betreft SW is wel goed (dat klopt wel aan zijn quote, he wat raar) maar ik vind dat ze deze game waar deze thread over gaat > revenge of the sith, niet echt goed uitgewerkt hebben... In deze game moet je alleen maar vechten... dat geeft je niet echt HET star wars gevoel, tuurlijk Light Saber gevechten zijn cool dude maar geef mij maar zoiets als kotor dan beleef je tenminste een beetje de sfeer in star wars.

Laatst bewerkt: 26 jun 2005
  10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zit bij de missie Aftermath in the Jedi Temple, met Obi-Wan en Yoda. Ik speel de missie vlekkeloos uit tot dat ik een turret moet pakken en twee Republic Gunships moet neerschieten. Wat niet lukt, ga er zelf steeds aan.
    Iemand tips?
    En kan ik elk moment van die turret af? Zou wel handig zijn.

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel zuigt iedereen weet dat, waarom spelen jullie t dan???? echte DIE-HARD fans ofsow? t is zeer jammer wat ze dr van gebrouwen hebben had allemaal veel beter gekunt.

12. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben je zou kunnen zeggen DIE-HARD fan en ik vond het spel best leuk voor hack and slash.
    Natuurlijk had het beter gekund maar ik vond hem wel de moeite waard om te kopen speel af en toe nog welleens een level om me af te reageren.
    En nee het spel zuigt niet maar ja dat vind ik,ik wil nog welleens een andere mening hebben dan iedereen noem het maar koppigheid. :cool:

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Komt me bekend voor heb k zelf ook, mn vrienden zeggen t ook vaak, ik vind morrowind helemaal geweldig, en verder nog meer spellen die hun NIET-geweldig vinden...

Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wij mogen, en kunnen zelf wel weten wat we spelen :mad:
    En natuurlijk is het geen superspel maar het is ook niet slecht. Een beetje Two Towers achtig spel maar dan wel met echt Light-saber duels, een flink arsenaal aan combo's en force powers. En dan moet je ook nog eens deuren open snijden en knoppen indrukken en eens een turret besturen.

Alleen is dit alles net niet goed genoeg uitgewerkt om er een geweldig goed spel van te maken.

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0

het had allemaal veel beter gekunt!, maar om dan een LOTR spel erbij te halen? ok, lotr is ook niet alles, de spellen ervan, tja dat ben ik volkomen met je eens, maar the Two Towers krijgt over het algemeen een veel betere beoordeling dan dit spel..bijv. :+

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hmm...

LOTR er bij halen kan makkelijk. Het speelt ongeveer hetzelfde. Een stuk lopen, vechten, een stuk lopen, vechten.

Bij epi. III is het lopen, vechten, deur openen, force jump maken, lopen, vechten etc.

En dan zit er ook nog een redelijk groot arsenaal aan combo's bij. Maar het kan allemaal nog beter, daar ben ik het mee eens.

Case closed.

Ontopic again!

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    yes ok, btw volgens mij zijn wij de enigste hier....

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ehm ik begrijp ongeveer de helft van wat je zegt, en die vergelijking onderaan slaat natuurlijk nergens op

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probeerde ik ook met andere woorden duidelijk te maken.
    @ master kenobi ofzo.....LOTR = niet te vergelijken met SW, OK?
    En LOTR sucks niet en als jij dat wel vindt dan...... ben je een sukkel.

Deel Deze Pagina