link naar Bol.com --> Star Wars Galaxies kan ik hieruit soms afleiden dat STAR WARS GALAXIES AL UIT IS?!?!?!?!
ja precies, daar schrik ik ook wel ff van... das dus zon 40 gulden per maand voor een spel... dat vind ik wel heel veel.... veel te veel om te kopen... DAMN!!! ik had me er zo op verheugd, en nou is het zo belachelijk duur
Ja blijkbaar is het al uit maar ik weet hier ook niks van. Het lijkt me wel een heel mooi en goed spel alleen de kosten. Dat heb ik er niet voor over, zelfs niet als Star Wars fan. Maar KOTOR ga ik zeker wel kopen.
guldens ... wie denkt er nog in guldens ... maar ja ik vind het ook te duur ... en je kan het spel niet eens gratis downloaden ...
ja ik zag hem al bij dimension plus. het spel zelf schijnt echt bagger te zijn. als je ergens heen wilt lopen duurt dat een half uur en als je aan het healen bent kut je beter ff je monitor uit doen en wat anders doen. als je het wel koopt dan moet je minimaal 2uur per dag er aan besteden.
het schijnt allemaal niet zo goed inelkaar te zitten. De cijfers voorspellen ook niet zo veel goeds, 7.6 op ign geloof ik. En op gamespot nog lager.
Wat heeft dat OOIT met een "echte gamer" te maken. Staat er ergens in de dikke Van Dale: "gamer: m/v, iemand die minstens 2 uur gamed!" Dát is toch stierenschijt! , een gamer is iemand die de moeite ervoor doet om een console aan te schaffen, en er tijd voor vrij te maken. Ik denk dat dan meer dan de helft van xbw géén gamer is (volgens jou dan hé). *erriteert zich aan dit soort uitspraken
Star Wars gallexies zal niet in Europa verschijnen is al heletijd bekent. Stond eerst op. www.gamez.nl www.gamer.nl www.gamershell.com enz enz.
Het spel wordt overal idd de grond in geboord. Ik zit er zelfs over te denken hem maar helemaal niet te kopen, terwijl ik er zo op zat te wachten. Dit is uit een review: en dat klinkt nou niet echt goed.
Hijs toch nog niet in nederland uit? In amerika is ie al een tijdje uit, er zijn dan ook al een aantal reviews te vinden.