Komt deze game eigenlijk nog op xbox (live)?? want als ik me niet vergis ging ie normaal komen,en voor pc zou hij ondertussen nu toch al in de rekken moeten liggen. Ik ga deze als hij uitkomt waarschijnlijk wel halen ,of True Phantasy Live Online.(een MMORPG die anders is dan PSO) groeten
... ehm zoals ik het begrepen had ... heeft sony hem in de vrieskist gedaan... majh je hebt gelijk gecancelled klinkt beter uit het artikel .. om verwarring te zaaien
het spel is zwaaaaar vet maar ik koop hem zeker niet omdat je maandelijks moet betalen net als bij pso
op pc kan hij het wel kopen =) maar het schijnt toch niet ZOO goed te zijn True Fantasy Live Online dan maar
hij is niet gecancelled! ze gingen eerst de pc versie(die in amerika nu uit is) optimaliseren door een uitbreidings pakket uitte brengen dat je zelf ook kan vliegen door de ruimte vliegen met je schip(oooeei wat ga ik hard op zoek naar een ebon hawk) als die patch gereleased is gaan ze verder met de consoles (zie artikel quote fardo) en dat uitbreidings pakket op de pc zal waarschijnlijk al in de ''gewone'' xbox versie zitten dus eigenlijk zullen de xbox'ers en PS2'ers goed koper uit zijn. is dat het lange wachten waard???
Hij is wel goed maar het is zo verdomde saai om een medic of entertainer te spelen dat er zowat geen healers te vinden zijn.EN als ze er zijn moet je vanuit de wildernis naar een hospitaal of naar een bar....Nee de classes moeten ze maar snel veranderen.