star wars galaxies

Discussie in 'Algemeen' gestart door DeezNutz, 30 sep 2002.

1. DeezNutz

DeezNutz Guest

xbox people ik lees dat mensen zeggen dat xbox live + S.W. galaxies veel geld gaat kosten maarrrr...... ik weet dat xbox live per maand geld kost maar geld dit ook voor S.W. galaxies?! of is de koopprijs gewoon wat duurder zoals bij TEKKI

2. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    aangezien star wars galaxies niet van microsoft is maar van een ander bedrijf, en hun ook graag geld willen verdienen om hun online netwerk te vergoeden. Moet je een extra bedrag betalen boven op de xbox live kosten...

d8 ik

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    klopt

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan zou elk bedrijf dat kunnen doen , denk het niet hoor!!:eek:

5. DeezNutz

DeezNutz Guest

moet je er nou per maand geld voor dokke of niet?:confused:

6. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Dat elk bedrijf die maandelijkse kosten zou aanrekenen is niet de bedoeling.Star Wars Galaxies is een Massive Multiplayer Online Role Playing Game(MMORPG) waardoor dit spel 24u. op 24u. online speelbaar is.Ook al speel je niet online,de wereld van star Wars Galaxies blijft zich verder ontwikkelen.Om die servers zonder stoppen te laten draaien,is veel geld en personeel nodig.Daarom vragen ze een klein bedrag per maand om die virtuele wereld te onderhouden.Als ze daar niet mee overdrijven is dit zeker een goede zaak,maar max.5 euro/maand.

Deel Deze Pagina